Ik heb Schmid. En Tejada bij een anders spelletje.quote:
Slechts 2000 hoogtemeters.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag gaan ze dus weer 50km/h rijden
Reed Plapp nu achter Mauro aan? Ik was even niet aan het kijken.quote:
Ik heb Schmid in een ander spelletje en daarom geskipt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb Schmid. En Tejada bij een anders spelletje.
Dat dacht ik ook even te zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Reed Plapp nu achter Mauro aan? Ik was even niet aan het kijken.
Nee, maar meer de wonderbenen bij 4 man uit het niets...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Reed Plapp nu achter Mauro aan? Ik was even niet aan het kijken.
Ik heb Tejada bij algemene spelletjes, niet per se voor deze etappe.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Schmid in een ander spelletje en daarom geskipt.
Tejada niet echt overwogen want geen ERKEND HARDRIJDER
Die zal alsnog niet ontevreden zijn over vandaagquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Pidcock strijdlust. Het laatste waar hij naar op zoek was
Gaat ie nog sprinten voor de laatste 4 seconden boni?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zal alsnog niet ontevreden zijn over vandaag
Poahquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schmid denkt terug aan vorig jaar en neemt niet meer over.
Toch nog 3e?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat ie nog sprinten voor de laatste 4 seconden boni?
edit: Laat ook maar
Dit zijn wel een stuk betere sprinters dan die strijkijzers.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:34 schreef Toby56 het volgende:
Een Vogezensprintje ā la Pieter en Andreas.
Auw.
Zekersquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Logisch dat hij daarvoor sprint toch?
Ja, en in principe ook 1 van de snelsten, dus geen gekke uitslag.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Logisch dat hij daarvoor sprint toch?
En het verschilletje was wat groter.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit zijn wel een stuk betere sprinters dan die strijkijzers.
Je weet het maar nooit met jury dit jaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:35 schreef Zorro het volgende:
Bij het schaatsen wordt Schmid gediskwalificeerd met zo'n finish
In welk opzicht blijft dit zo leuk en verrassend dat Pidcock de beste sprint heeft? Omdat hij 1x niet direct reageerde op een aanval.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |