Er zat iemand te wachten in de bosjes.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:36 schreef Felagund het volgende:
Waarom hebben we ineens 58 namen vooraan volgens Steef ipv 57?
Jeroen lijkt mij juist wel een type VWO (of hoe dat in Belgie heet) die ook het klassenboek altijd netjes bij zich had. En aan de meester vragen of hij de toets niet is vergeten.quote:
Tom dan weer wel, niet echt verrassend.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:45 schreef TAmaru het volgende:
Bahrein aan het rijdenGelukkig, dan ben ik een stukje rustiger.
Stukje oude wielrennen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan rijden voor Lenny zijn 9e positie!
Terwijl Lenny echt niet voor het klassement gaat deze Tour!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan rijden voor Lenny zijn 9e positie!
Ik wil gewoon niet dat iemand binnen 4 minuten van Pogacar komt. Die situatie met Traen vond ik ook al onprettig.quote:
Oke?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:02 schreef Idisrom het volgende:
Nou op naar de tussensprint die iedereen over een paar dagen compleet weer is vergeten.
Tweede zelfs!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooie poging maar derdes!
Wel schade beperkt gehouden
Wel een zware Tour voor je dan met elke dag een renner die binnen 4 minuten van Pogacar staatquote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat iemand binnen 4 minuten van Pogacar komt. Die situatie met Traen vond ik ook al onprettig.
Ja het is zeker niet genieten op deze manier ... pas bij een minuut of 7 ben ik er wat geruster op. Liefst 10+ minuten.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een zware Tour voor je dan met elke dag een renner die binnen 4 minuten van Pogacar staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |