Zelfs als hij tweede of derde wordt, is dat voor hem al een fantastisch resultaat denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pedersen die op 5km voor tussensprint erbij komt en het dan wint zou ik schitterend vinden
Worden allebei gelost gemeld nu door PCS...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gregoire en Healy op het laatste moment eruit gehaald. Gelukkig zat een eerste plek er al niet meer in.
Het is dom rijden van Perdersen vandaag. Hij had zijn energie kunnen bewaren in het peloton vandaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pedersen die op 5km voor tussensprint erbij komt en het dan wint zou ik schitterend vinden
Weer een gebbetje van Steef?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Worden allebei gelost gemeld nu door PCS...
Goed! Al vind ik het wel jammer voor Healy. Was een leuke renner toen hij de vorm had vorig jaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Worden allebei gelost gemeld nu door PCS...
Prima imitatie van JohntripleDquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het is dom rijden van Perdersen vandaag. Hij had zijn energie kunnen bewaren in het peloton vandaag.
Karsten zei al dat hij hem zag in G2 jaquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:25 schreef TAmaru het volgende:
McNulty was net wel te zien bij G2, hij kwam zelfs op kop. Ga dat maar eens verklaren.
Het is ook wel de hele dag volle bak koers geweest, geen moment stil gevallen. Dat zie je normaal niet in zo'n ritquote:
Alsnog zit hij in de tussensprint wel top-3, dan heeft hij de schade prima beperktquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:29 schreef Makamba_ het volgende:
Pedersen is aan het lijden als je hem zo ziet. Fuck werk, tour staat weer op.
Dit was wel indrukwekkend.quote:
Stukje met de trein genotquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:36 schreef Felagund het volgende:
Waarom hebben we ineens 58 namen vooraan volgens Steef ipv 57?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |