Het is zwak. Niets meer niets minder.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wil als man in dit geval maar alles rond aanrandingen/misbruik van vrouwen naar mannen toe blijft zo vol met schaamte en lolligheid hangen door de reactie van een gedeelte van andere mannen. Seksueel misbruik naar jou toe moet je geil vinden als man of de man die aangerand is, is zwak.
Waar die jongen in de trein niet weerbaar, te preuts, of niet voor zichzelf op kan komen. Zo zijn anderen weer het andere uiterste en hebben hun agressie niet onder controle.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel een geruststelling dat er nog steeds pubers bestaan (jongens en meisjes) die zich als echte pubers gedragen. Onzeker en/of verlegen.
Altijd nog beter dan pubers van een bepaalde komaf die zich zodanig gedragen dat zelfs goedgetrainde en sterke volwassen politieagenten hiervoor op de vlucht slaan.
Vraag me af wat @:Harvest89 hier over denkt.
Die halve gare negeer ik al veel langer. Werkt uitstekendquote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:36 schreef Mr-Proper het volgende:
Serieus,dat users nog serieus ingaan op harvest.
Doet niks anders als klieren,zuigen en wat nog meer.
Omdat in hun fantasie het natuurlijk een aantrekkelijke vrouw is met wie ze zelf graag seks willen hebben. Ook wel: een gebrek aan empatisch vermogen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En waar ligt dat volgens jou dan aan?
Het kan niet alleen aan onvolgroeide hersenen liggen. Er zijn genoeg 'volwassen' mannen die dit gedrag aanmoedigen en stimuleren. Want 'zo hoor je je te gedragen als echte man zijnde'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |