Het gaat om een jongen van 17. En we zijn er allemaal niet bij geweest en weten niet wat er precies is gebeurd.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ach joh, het is echt wel abnormaal als een man niet geniet van een vrouw die op hem geilt. Dan moet ze wel heel lelijk en oud geweest zijn. Maar dan nog. Je bent toch een vent. Dan geef je zo'n vrouw een duw en zeg je dat ze met d'r fikken van je af moet blijven en dan is het toch klaar, of niet dan.
Dan ben je gewoon volwassen genoeg om dat onderling even te regelen met zo'n vrouw.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het gaat om een jongen van 17. En we zijn er allemaal niet bij geweest en weten niet wat er precies is gebeurd.
Ja 17, geen 7.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het gaat om een jongen van 17. En we zijn er allemaal niet bij geweest en weten niet wat er precies is gebeurd.
God, wat ben je toch een held…quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon volwassen genoeg om dat onderling even te regelen met zo'n vrouw.
Ik ben ook vaak genoeg seksueel geïntimideerd door vrouwen hoor, zeker toen ik nog jong was en er echt uitzag als een god. Van geile opmerkingen tot aanrakingen of pogingen tot zoenen die ik absoluut niet zag aankomen en die ook niet echt altijd gewenst waren, omdat de vrouw in kwestie bijv. 45+ was. Maar toch kijk ik daar met trots op terug en als ik het echt niets vond, dan zei ik er ook gewoon wat van.
Dat zal allemaal best, maar het is nog steeds idioot om iemand verantwoordelijk te houden voor wat een ander doet omdat die nu eenmaal toevallig hetzelfde paspoort heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:26 schreef alternatif het volgende:
[..]
Als er geen Marokkanenprobleem was waren meer mensen minder racistisch tegen Marokkanen
Nou, kennelijk niet...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ach joh, het is echt wel abnormaal als een man niet geniet van een vrouw die op hem geilt. Dan moet ze wel heel lelijk en oud geweest zijn. Maar dan nog. Je bent toch een vent. Dan geef je zo'n vrouw een duw en zeg je dat ze met d'r fikken van je af moet blijven en dan is het toch klaar, of niet dan.
Prima als jij dat prima vindt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon volwassen genoeg om dat onderling even te regelen met zo'n vrouw.
Ik ben ook vaak genoeg seksueel geïntimideerd door vrouwen hoor, zeker toen ik nog jong was en er echt uitzag als een god. Van geile opmerkingen tot aanrakingen of pogingen tot zoenen die ik absoluut niet zag aankomen en die ook niet echt altijd gewenst waren, omdat de vrouw in kwestie bijv. 45+ was. Maar toch kijk ik daar met trots op terug en als ik het echt niets vond, dan zei ik er ook gewoon wat van.
Een god zelfs... Kennelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
God, wat ben je toch een held…
Dit is toch gelul?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het is geen kind.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dit is toch gelul?
Ik ben toen ik jong was óók tig keer lastig gevallen, variërend van schunnige opmerkingen tot allerlei ongewenste aanrakingen. Feit dat ik de betreffende mannen/jongens een stomp heb gegeven, hen een grote bek terug gaf, of me wel degelijk (erg) angstig heb gevoeld, maakt toch niet dat het 'allemaal wel meevalt' wat zo'n vent heeft gedaan?
Feit dat jíj zoiets als een 'compliment (WHY???) beschouwt, maakt toch niet dat een andere jongen dat ook zo ervaart?
Het gedrag was grensoverschrijdend, die vrouw was fout bezig. Héél dapper van de jongen (gewoon een kind nog!) dat hij aangifte heeft gedaan. Waarom zou je hier anders op reageren dan wanneer het een meisje van 17 zou betreffen?
Het lijkt mij dat jij en nog wat anderen het niet snappen, want deze jongen heeft aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is geen kind.![]()
En vrouwen snappen dit simpelweg gewoon niet. Dat is hier weer duidelijk.
Aangifte doen is niet 'huilen bij de politie'. Dat is aangeven bij de politie dat iemand zich ten opzichte van jou niet heeft gedragen zoals het hoort, namelijk seksueel grensoverschrijdend waar jij je niet goed bij voelde.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja 17, geen 7.
Die is al zowat volwassen joh. En je dan laten intimideren door een vrouw, en daarna huilen bij de politie. Kneus. Daar ga je in elk geval geen oorlog mee winnen.
Een 17-jarige is sowieso minderjarig, ongeacht de hoeveelheid hormonen die rondgieren.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is geen kind.![]()
En vrouwen snappen dit simpelweg gewoon niet. Dat is hier weer duidelijk.
Het punt is dat die gast 0,0 weerbaarheid heeft. Waarschijnlijk te beschermd opgevoed, te bang, overbezorgde moeder, take your pick.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aangifte doen is niet 'huilen bij de politie'. Dat is aangeven bij de politie dat iemand zich ten opzichte van jou niet heeft gedragen zoals het hoort, namelijk seksueel grensoverschrijdend waar jij je niet goed bij voelde.
Als het een jonge vrouw van 17 was die op die manier was benaderd door een man van 50 was het wel aangiftewaardig?
Technisch gezien minderjarig inderdaad. Maar geen kind.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Een 17-jarige is sowieso minderjarig, ongeacht de hoeveelheid hormonen die rondgieren.
Politie vind dit stiekem zelf vast ook een grap.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:40 schreef Perox het volgende:
Lekker die gozer afvallen zonder dat je weet wat er is gebeurd. Politie neemt het niet voor niets serieus lijkt me.
Het punt is dat je niet weet waar er precies aangifte van is gedaan. Maar wat je eerder zei klopt: Jij komt uit een andere tijd.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Politie vind dit stiekem zelf vast ook een grap.
Maar ze zullen de aangifte in het huidige klimaat serieus moeten nemen.
20 jaar terug zou een agent je terecht in je gezicht uitlachen als je hier aangifte van ging doen. En terecht hoor.
Daar komt ook nog eens bij dat een 17 jarige er vaak niet eens uit ziet als 17 maar ouder. Die zijn vaak al volgroeid. Dus die vrouw had zijn id moeten checken om te weten dat hij 17 was.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Een 17-jarige is sowieso minderjarig, ongeacht de hoeveelheid hormonen die rondgieren.
Je weet helemaal niet wat er zich precies heeft afgespeeld, je neemt van alles aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het punt is dat die gast 0,0 weerbaarheid heeft. Waarschijnlijk te beschermd opgevoed, te bang, overbezorgde moeder, take your pick.
We lachten je vroeger uit als je hiervoor aangifte deed, en helemaal terecht.
Het is gewoon een watje. Niets meer niets minder. Mijn mening, en ik kom uit een andere tijd.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Als ik een poging tot verkrachting kan vermijden
Als we het even helemaal los trekken van seksualiteit enzo: als je een inbraak of overval kunt verijdelen door de dief te verjagen doe je toch alsnog aangifte?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat er zich precies heeft afgespeeld, je neemt van alles aan.
Je weet ook niet of hij niet weerbaar is. Hij kan prima heel weerbaar zijn en van zich af hebben gebeten, en alsnog vinden dat een aangifte op zijn plek was omdat wat ze deed echt niet kon.
Als ik een poging tot verkrachting kan vermijden door van me af te bijten, te vechten, whatever, mag ik dan ook geen aangifte meer doen? Er heeft immers uiteindelijk geen verkrachting plaatsgevonden en ik was kennelik weerbaar genoeg.
Dat lijkt mij wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als we het even helemaal los trekken van seksualiteit enzo: als je een inbraak of overval kunt verijdelen door de dief te verjagen doe je toch alsnog aangifte?
Lekker laten lachen. En tot ziensquote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:05 schreef Harvest89 het volgende:
In Polen en Oekraíne lachen ze zich hier helemaal de tyfus om.
Ik ben serieus het denken om mijn oude plannen af te stoffen en gewoon naar die regio te verkassen. Maar die kut oorlog daar heeft roet in het eten gegooid. Kut Russen man.
Nou, omdat het geen meisje van 17 is maar een jongen van 17. Mannen zijn nu eenmaal niet hetzelfde als vrouwen. Tuurlijk voelde jij je geïntimideerd en angstig. Een man is immers ook sterker. Er bestaat gevaar op verkrachting. De meeste vrouwen willen niet zomaar met elke willekeurige man seks. Zeker niet zelfs. Heel anders dan bij mannen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dit is toch gelul?
Ik ben toen ik jong was óók tig keer lastig gevallen, variërend van schunnige opmerkingen tot allerlei ongewenste aanrakingen. Feit dat ik de betreffende mannen/jongens een stomp heb gegeven, hen een grote bek terug gaf, of me wel degelijk (erg) angstig heb gevoeld, maakt toch niet dat het 'allemaal wel meevalt' wat zo'n vent heeft gedaan?
Feit dat jíj zoiets als een 'compliment (WHY???) beschouwt, maakt toch niet dat een andere jongen dat ook zo ervaart?
Het gedrag was grensoverschrijdend, die vrouw was fout bezig. Héél dapper van de jongen (gewoon een kind nog!) dat hij aangifte heeft gedaan. Waarom zou je hier anders op reageren dan wanneer het een meisje van 17 zou betreffen?
Wel bijzonder dat je een van de weinige mannen bent hier die schijnbaar vind dat vrouwen ook mannen kunnen aanranden. En het gevolg van dit soort Alpha mannen praatjes in de samenleving is ook dat mannen hier niet over kunnen praten met andere mannen als ze toch iets zoals dit of andere narigheid mee maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat jij en nog wat anderen het niet snappen, want deze jongen heeft aangifte gedaan.
Jij bent een vrouw. Je reageert als een vrouw en moeder. Dat is het verschilquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een 17 jarige jongen…
Als een vrouw dit zou doen naar mijn zoon toe zou ik woest zijn.
@yvonne: Wat heb je in dit bericht veranderd? En waarom heb je mijn mention laten staan?quote:
Praat geen onzin zoals gebruikelijk zeg. Met je eeuwige gegeneraliseer tegenover mannen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:09 schreef Hiddendoe het volgende:
Als jij een man zou zijn en de vader van deze jongen zou je waarschijnlijk reageren met: 'Gefeliciteerd knul, je bent een man geworden.'
Dat hoort in feedback.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
@:yvonne: Wat heb je in dit bericht veranderd? En waarom heb je mijn mention laten staan?
Want ik krijg dus wel een melding zonder dat ik weet hoe of wat.
Beetje rare actie, vind je zelf niet?
Ik ben een man en zou absoluut niet zo gereageerd hebben als mijn zoon dit zou overkomen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als jij een man zou zijn en de vader van deze jongen zou je waarschijnlijk reageren met: 'Gefeliciteerd knul, je bent een man geworden.'
Weet je wat ik denk? Jij bent gewoon jaloers op deze jongen. Jij had waarschijnlijk je rechterarm met plezier af laten hakken als jij op die leeftijd ook zoiets had mee kunnen maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar komt ook nog eens bij dat een 17 jarige er vaak niet eens uit ziet als 17 maar ouder. Die zijn vaak al volgroeid. Dus die vrouw had zijn id moeten checken om te weten dat hij 17 was.
Grote kans dat ze gewoon een leuke jonge volwassene voor zich zag zitten. Genoeg vrouwen die daar interesse in hebben. Heb ik zelf vroeger in de volkswijk en later parenclubs vaak genoeg gezien.
Helaas was het geen Spaanse mannelijke knaap, want dan was er geen probleem. Maar was het hoogstwaarschijnlijk een Nederlands manchild met een verwende en overbeschermde opvoeding die eerst gaat janken bij mama en daarna bij een politieagent.
Prima. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat hoort in feedback.
Maar goed. Het is een vergissing, dat is alles, ik wilde de mention verwijderen.
Hoef je niet meteen zo hoog van de toren te blazen. Gewoon beleefd en vriendelijk tegen elkaar doen.
Ik ben een vrouw en ik ben het volkomen eens met Miss Butterfly.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben een man en zou absoluut niet zo gereageerd hebben als mijn zoon dit zou overkomen.
Jij bent een vader?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Jij bent gewoon jaloers op deze jongen. Jij had waarschijnlijk je rechterarm met plezier af laten hakken als jij op die leeftijd ook zoiets had mee kunnen maken.
De sexuele frustraties spatten van al je reacties in dit topic af.
Er is duidelijk iets mis met jou.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Met 17 was ik al met vanalles aan het rotzooien. Vrienden ook.
Zoals gezonde 17 jarige jongens horen te doen. Er is duidelijk iets mis met die jongen in de OP.
Grote kans dat deze 17-jarige gezonde jongen ook al aan het experimenteren is. Op zijn eigen voorwaarden, met meisjes/vrouwen waar hij voor kiest om de dingen te doen die hij en degene waarmee hij experimenteert willen doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Met 17 was ik al met vanalles aan het rotzooien. Vrienden ook.
Zoals gezonde 17 jarige jongens horen te doen. Er is duidelijk iets mis met die jongen in de OP.
Vrouwen worden inderdaad kletsnat van iemand die naar de politie rent omdat hij zich geïntimideerd voelt door een vrouw. Daar scoor je echt punten mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Grote kans dat deze 17-jarige gezonde jongen ook al aan het experimenteren is. Op zijn eigen voorwaarden, met meisjes/vrouwen waar hij voor kiest om de dingen te doen die hij en degene waarmee hij experimenteert willen doen.
Wacht even hoor jarenlang agressief kutgedrag door mannen mag alle mannen aangerekend worden en moet geagendeerd worden, maar jarenlang agressief kutgedrag door Marokkanen mag alle Marokkanen niet aangerekend worden en wordt uit alle macht gebagatelliseerd door jou.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:19 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
En terecht. Die mannenhaat is namelijk opgebouwd door jarenlang agressief kutgedrag van mannen. Dat het geaccepteerd is in de maatschappij komt mede door het schuldbesef van mannen met een moraal en het blijven agenderen voor veiligheid en gelijke rechten door vrouwen. Ga maar op de blaren zitten. Daar verandert een uitzondering in de andere richting geen ene mallemoer aan.
Werkende hersencellen. Pffff...
Waar doe ik kutgedrag van Marokkkane bagatelliseren?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:06 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wacht even hoor jarenlang agressief kutgedrag door mannen mag alle mannen aangerekend worden en moet geagendeerd worden, maar jarenlang agressief kutgedrag door Marokkanen mag alle Marokkanen niet aangerekend worden en wordt uit alle macht gebagatelliseerd door jou.
Het gaat om het aanrekenen van hele groepen. Dat mag bij mannen wel maar bij Marokkanen niet. Hou je toch niet van de domme man.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:09 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Waar doe ik kutgedrag van Marrekane bagatelliseren?
Ik hou mijn niet van de domme. Ik erken juist dat er regelmatig hele groepen hier over de tong gaan. Selectief pleiten, voor nuance en individueel maatwerk, bij nadelige berichten over de groep snap ik best. In dit geval mannen. Straks weer de Marrekane. Topics genoeg die mijn punt onderschrijven.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:11 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Het gaat om het aanrekenen van hele groepen. Dat mag bij mannen wel maar bij Marokkanen niet. Hou je toch niet van de domme man.
En waar ligt dat volgens jou dan aan?quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat soort puberaal gedrag zie je inderdaad vooral bij mannen. Komt ook wel omdat veel van die gastjes dan denken dat het leuk is om zo seksueel benaderd te worden. De praktijk is natuurlijk anders.
Ik hoop altijd maar voor degenen die zo reageren dat ze nog geen volgroeide hersenen hebben. Ik weet dat het deels valse hoop is.
En het zijn Marokkanen.. Verbastering is nieteens grappig.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:17 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik hou mijn niet van de domme. Ik erken juist dat er regelmatig hele groepen hier over de tong gaan. Selectief pleiten, voor nuance en individueel maatwerk, bij nadelige berichten over de groep snap ik best. In dit geval mannen. Straks weer de Marrekane. Topics genoeg die mijn punt onderschrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |