Moet je ze het dan maar geven? Ik vraag me overigens sterk af of ze daar komen om uit het niets een hoek te krijgen. Er zijn situaties bekend van mensen die uit het niets een hoek krijgen, er dus niet op berekend zijn en met hun kanis op het asfalt terechtkomen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies.
Toen ik PowNews las gingen sowieso alle alarmbellen af. Ze willen in elkaar geslagen worden of op camera iemand hebben die totaal doordraait (Na herhaaldelijke treiterij) voor pure sensatie en views.
Stukje engagement farmen. Veel mensen zijn verslaafd aan verontwaardigd zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies.
Toen ik PowNews las gingen sowieso alle alarmbellen af. Ze willen in elkaar geslagen worden of op camera iemand hebben die totaal doordraait (Na herhaaldelijke treiterij) voor pure sensatie en views.
Dat is makkelijk gezegd. Tsja waarom laat bijvoorbeeld Van Gaal zich zo makkelijk uit de tent lokken door de zoveelste klote vraag van een verzuurde azijn drinkende Telegraaf journalist. Omdat sommige mensen nu eenmaal wat emotioneler zijn dan de ander.quote:
Ik denk niet dat deze twee hetzelfde bedoelen op het moment dat een powned verslaggever gemept wordt door lieden met een migratieachtergrond.quote:
Dat bedoel ik. Hij is gepikeerd, laat dat weten en daarmee is het dan ook gedaan. Ik kan me geen berichten herinneren waarin Louis iemand voor zijn bek sloeg, omdat diens aanwezigheid hem niet aanstond.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd. Tsja waarom laat bijvoorbeeld Van Gaal zich zo makkelijk uit de tent lokken door de zoveelste klote vraag van een verzuurde azijn drinkende Telegraaf journalist. Omdat sommige mensen nu eenmaal wat emotioneler zijn dan de ander.
Je kan ook gewoon het artikel lezen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Je kan ook gewoon niet met een cameraploeg een (naakt?)strand oplopen natuurlijk.
Het is gewoon openbare ruimte, toch? Daar mag je gewoon filmen. Ik ben verbaasd dat zoveel mensen hier het wel prima lijken te vinden dat een roedel mocro's zichzelf met geweld boven de wet plaatsen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je mag best gepikeerd zijn dat er ongevraagd een cameraploeg op je afkomt terwijl je lekker aan het recreëren bent, maar dat uit het niets uithalen om te escaleren en de eerste hoek uitgedeeld te kunnen hebben moeten we keihard afstraffen. Hou ze maar tegen bij de grens als ze worden herkend.
Nu ben je dus weer iets aan het aangrijpen wat, in elk geval door mij, niet gezegd wordt. Het is openbare ruimte, maar heeft wel een andere status dan de Steenweg in Utrecht. Ik kan me goed voorstellen dat je niet graag lastiggevallen en gefilmd wil worden aan een recreatieplas. Het ongevraagd benaderen en filmen aan zo'n plas vind ik wel degelijk net zo onfatsoenlijk als met klappen reageren, maar dat laatste heeft potentieel wel ernstigere gevolgen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is gewoon openbare ruimte, toch? Daar mag je gewoon filmen. Ik ben verbaasd dat zoveel mensen hier het wel prima lijken te vinden dat een roedel mocro's zichzelf met geweld boven de wet plaatsen.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:06 schreef Vostok het volgende:
Pownews vraagt vaak om klappen.
Dat is toch de sensatie die ze zoeken, want alles voor de views
Het zijn ook gewoon twee zuigers als je het filmpje kijkt. Blijven filmen en blijven dooretteren terwijl men meermaals roept dat ze niet op beeld willen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:06 schreef Koekoekmakto het volgende:
Oh, PowNed. Treiterteevee.
Zal vast wel uitlokking zijn geweest. Verder wil ik nog even kwijt dat ik tegen victim blaming ben.
TOET TOET BOING BOINGquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
Is dat niet de omroep van die walgelijke man? 🤢
Dit. Van die typerende kapsones die alleen een camera en een microfoon kunnen geven, zelf eindeloos blijven drammen maar gelijk het zielige slachtoffer uithangen als het niet gepikt word.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:03 schreef 111210 het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon twee zuigers als je het filmpje kijkt. Blijven filmen en blijven dooretteren terwijl men meermaals roept dat ze niet op beeld willen.
Team BelgieMarokko dit keer
Terwijl, als je de nieuwsberichten leest, je gewoon weet dat als je ook maar één keer de verkeerde kant op kijkt of toevallig daar loopt of zit, die belgen - om die reden alleen al- agressief en intimiderend gedrag vertonen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:03 schreef 111210 het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon twee zuigers als je het filmpje kijkt. Blijven filmen en blijven dooretteren terwijl men meermaals roept dat ze niet op beeld willen.
Team BelgieMarokko dit keer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |