Kikkers moet je niet willen knuffelenquote:
Waar zitten de vissen nu in dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kikkers moet je niet willen knuffelen![]()
Je moet ze wel koesteren![]()
Ik ben zo benieuwd als morgen het folie er in wordt gelegd en de vijvert weer vol kan en dat de vissen weer vrij kunnen rondzwemmen
In twee grote bakkenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar zitten de vissen nu in dan?
Ah ja, wel net zo veilig.quote:
Ja precies, de kikkers komen ook wel weer terug vertelde de vijvermanquote:
Jawel, kan even duren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies, de kikkers komen ook wel weer terug vertelde de vijverman
Ja klopt maar ik heb er alle vertrouwen in , kikkers zijn honkvastquote:
Klopt en je kunt ze een knuffol geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik heb er alle vertrouwen in , kikkers zijn honkvast
Ja ja I knowquote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt en je kunt ze een knuffol geven.
Zeker wel. Ben dol op sprookjes, mythen en sagen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je gelooft niet in sprookjes toch?
Heb ik nog ergens een boek over.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker wel. Ben dol op sprookjes, mythen en sagen.
Ik ook. Mag het nog steeds graag lezen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik nog ergens een boek over.
Ik heb het als pdf. Even zoeken waar ik hem hebquote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Mag het nog steeds graag lezen.
Snap ik , geef de kikkerts maar een kus danquote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker wel. Ben dol op sprookjes, mythen en sagen.
Deze heb ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het als pdf. Even zoeken waar ik hem heb
Heb momenteel geen kikkors.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Snap ik , geef de kikkerts maar een kus dan
Ik heb een andere. Die was specifiek over Brabant dacht ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Deze heb ik.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |