Honten zijn ook leuk maar ik ben meer van de kaddenquote:
@Lenny77 vind logeerkatten ook erg leuk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:46 schreef Puzzie het volgende:
En volgende week komt mijn logeerkat weer gezellig een weekje bij mij slapen
Ja?quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77 vind logeerkatten ook erg leuk.
Ook duivelsbeesten?quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77 vind logeerkatten ook erg leuk.
Mijn eigen groot duivelsbeest van 8.5kg en dan extra 2 kittens op vakantie. Eentje van 6 weken (vondeling) en eentje van 12 weken.quote:
Jemig Lenny!!quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mijn eigen groot duivelsbeest van 8.5kg en dan extra 2 kittens op vakantie. Eentje van 6 weken (vondeling) en eentje van 12 weken.
Ze breken mijn huis af... en die grote is te ruw. Dus ik ben constant katten aan het wegplukken.. ofwel de grote van een kleine, ofwel een kleine van de gordijnen of de kabels of wat dan ook... En ze kunnen in de nacht niet alleen onder blijven met de vogel en de knaagdiertjes dus de kittens slapen bij mij en terroriseren mij de hele nacht.. over mij rennen, mij bijten, mijn tenen aanvallen, mijn haar aanvallen, in mijn neus bijten enz enz enz
Dus ja.. nee... ik ga blij zijn als ze terug naar huis gaan
Nee het duivelsbeest is mijn Maine Coonquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jemig Lenny!!![]()
Ik heb jaren zoveel katten gehad , nou ja niet alleen katten, ik haalde ook alles in huis![]()
Ratten ,vogels, konijnen, katten , honden, ook logeer of tijdelijk opvang en nu al 7 jaar zonder beestje![]()
Meid wat een klus heb je daar aan!!, hoe hou je dat vol?
Respect hoor![]()
![]()
Duivelsbeest is een hond?
Ik ben er wel maar werk iets teveelquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb je wel een beetje gemist @:Lenny77
Lennyquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar werk iets teveel
quote:
Ahhhh nu snap ik em!!quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee het duivelsbeest is mijn Maine Coon
Oh en ik moet een paar dagen met de grote hond van de buren wandelen..
Ja is een flinke klus maar ik ben vooral moe van de brakke nachten..
Ze zijn wel super schattig
Ik weetquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar werk iets teveel
Oh deze was niet zo duur.. was een soort pretnestje van mensen met 2 coons. Ik heb er ook geen stamboom bij.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahhhh nu snap ik em!!
Voor mij onbetaalbaar maar prachtige katten, net als de Noorse boskat overigens![]()
Ook niet te betalen, maar dat heb je met een raskat.
Daarnaast zou ik zo'n kat niet naar buiten durven laten gaan, dan ben je ze zo kwijt![]()
Hoewel zoals ik er nu in sta zou ik sowieso gewen katten meer naar buiten durven laten gaan : veel te gevaarlijk ,
als er wat met ze is dan trekken ze zich terug en liggen ze ergens weg te kwijnen. Of mensen die katten haten en martelen en doodmaken![]()
![]()
Maar een kat moet naar buiten kunnen. Ik heb in al die jaren één kat gehad die niet naar buiten durfde , heel bizar![]()
![]()
Nooit eerder meegemaakt. Poezenbeest van zoon komt ook niet buiten ,nooit buiten geweest en het is zo'n schatje![]()
ik verheug me erop dat hij een weekje komt logeren![]()
Ik zit al jaren te twijfelen of ik nog weer een kat wil , ik heb mijn hele leven latten gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |