Het Midden Oosten moet gesloopt worden om invulling te geven aan het Groter Israëlplan (etnische zuiveringen gevolgd door gebiedsuitbreidingen). Daardoor zitten wij hier in Europa met talloze kansloze moslimvluchtelingen die wij hier totaal niet willen hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hoe wordt de wereld precies 'gesloopt' dan?
Is altijd al zo geweest met die boefjes, Lebensraum is wat ze willen, keer op keer.quote:Op zondag 19 juli 2026 07:55 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Het Midden Oosten moet gesloopt worden om invulling te geven aan het Groter Israëlplan (etnische zuiveringen gevolgd door gebiedsuitbreidingen). Daardoor zitten wij hier in Europa met talloze kansloze moslimvluchtelingen die wij hier totaal niet willen hebben.
De buren hebben inderdaad onlangs het dreigingsniveau laten verhogen vanwege rechtsextremismequote:Op zondag 19 juli 2026 00:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lijkt me ook, met zo'n rechtsextremistische website neem ik aan dat ze hem wel eens checken.
Of bedoelde je wat anders?
Sowieso wat is dat voor hersenkronkel. Als iemand iets zegt wat niet kan volgens extreem-rechtse hatertjes zou de AIVD er iets mee moeten?quote:Op zondag 19 juli 2026 01:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou, Henk, ik denk dat de AIVD wel wat beters te doen heeft.
Nieuwe manier gevonden om de Joden de schuld te geven?quote:Op zondag 19 juli 2026 07:55 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Het Midden Oosten moet gesloopt worden om invulling te geven aan het Groter Israëlplan (etnische zuiveringen gevolgd door gebiedsuitbreidingen). Daardoor zitten wij hier in Europa met talloze kansloze moslimvluchtelingen die wij hier totaal niet willen hebben.
Sterker nog: we hebben toen Irak geholpenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoewel er ook toen al stevig met 2 maten werd gemeten.
Koeweit werd tegen het oorlogszuchtige Irak van Sadam Hoessein geholpen.
Iran daarvoor niet.
Denk je eens in, als 'we' toen Iran hadden geholpen tegen Sadam.
Dan waren we nu dikke vrinden, en lagen de havens van Rotterdam en Antwerpen vol met olietankers uit Iran.
Die vrouwen die in Teheran worden berecht deden er dan niet meer toe.
Dat gebeurt immers in Riyad ook.
Als ze Muwaffaq Salti Air Base in Jordanië ook gaan beschieten mag Nederland wel de oorlog verklaren aan Iran.quote:Op zondag 19 juli 2026 08:31 schreef AFA2022 het volgende:
https://www.nytimes.com/v(...)iran-war-jordan.html
'The first attack to hit U.S. forces in Jordan struck a residential facility at King Faisal Air Base, wounding as many as five U.S. service members, they said. The second hit a base in eastern Jordan where U.S. Blackhawk helicopters were operating from, damaging a significant number of them.
The 48 hours agao, Iranian drones and missles hit Jordan's Muwaffaq Salti Ait Base in Azraq, which is the same base where the troops were killed on friday, the official said. The earlier strike wounded more then 20 troops rushing to take cover in bunkers. No one was killed in that barrage. But on friday it was struck again and 2 U.S troops were killed and 4 were injured, according to U.S. officials. More personnel were evacuated for minor injuries'. (NYT)
Daar waar de VS uit wanhoop is overgegaan op civiele infrastructuur, raakt Iran vooral militaire doelen.
Is niet nieuw hoor. Maar de feiten spreken voor zich.quote:Op zondag 19 juli 2026 08:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nieuwe manier gevonden om de Joden de schuld te geven?
Al eerder gememoreerd.quote:Op zondag 19 juli 2026 08:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Sterker nog: we hebben toen Irak geholpen
Poetin wilde tot het begin der jaren 2000 braaf lid van de NAVO worden, bovendien werd Duitsland daar zo loops van dat ze besloten hun totale energiebehoefte in zijn handen te leggen.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Al eerder gememoreerd.
Sadam is lang "onze vrind" geweest.
'Wij' staan altijd aan de 'goede' kant.
Ja ja, al die loopsheid, erecties en het laten zien van ballen.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poetin wilde tot het begin der jaren 2000 braaf lid van de NAVO worden, bovendien werd Duitsland daar zo loops van dat ze besloten hun totale energiebehoefte in zijn handen te leggen.
Ik reageerde dan ook slechts cynisch slechts op de antisemitische fantasie van een Groter Israël.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja ja, al die loopsheid, erecties en het laten zien van ballen.
Je hebt het er maar druk mee.
Ook opvallend: dat je het woord 'Lebensraum' hebt gebruikt i.v.m. gedane aantijgingen jegens de 'boefjes' van Israël.
Ongetwijfeld niet serieus bedoeld.
Of mag je wel serieus terug naar de tekentafel des levens?
Je hebt ballen.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook slechts cynisch slechts op de antisemitische fantasie van een Groter Israël.
Fantasieën over Groot-Israël of een Groter Israël vind je bij Ben Gvir en zijn vrinden.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook slechts cynisch slechts op de antisemitische fantasie van een Groter Israël.
Zo zie je maar.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:26 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
De Kuwaiti luchtverdediging neemt momenteel vijandelijke raketaanvallen en drones het hoofd, als gevolg van de Iraanse agressie.
Het hoofd van de generale staf van het leger merkt op dat geluiden van explosies, indien gehoord, het gevolg zijn van het onderscheppen van de vijandelijke aanvallen door de luchtverdedigingssystemen.
Iedereen wordt verzocht zich te houden aan de veiligheids- en beveiligingsinstructies die zijn uitgevaardigd door de bevoegde autoriteiten.
Genoeg Neo Nazi's die dit ook bewerenquote:Op zondag 19 juli 2026 09:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Fantasieën over Groot-Israël of een Groter Israël vind je bij Ben Gvir en zijn vrinden.
Zij zullen je beschuldiging van antisemitisme ongetwijfeld in dank aanvaarden.
Maar het is, zo vermoed ik, niet hun fantasie.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg Neo Nazi's die dit ook beweren
Daarom hebben ze al hun veroverd land in de verdedigingsoorlogen, zoals de gehele sinai, teruggegeven. Voor lebensraum, ofzo.quote:Op zondag 19 juli 2026 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is altijd al zo geweest met die boefjes, Lebensraum is wat ze willen, keer op keer.
In Koeweit trekt men geen jas aan maar een Lamborghini Huracan.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zo zie je maar.
De zwakste broeder, Koeweit, het hardste aanpakken.
Irans voormalige vrindSadam Hoessein had het niet 'beter' kunnen bedenken.
27 februari 2026.
Toen je hier nog lekker een jas aankon.
En men in Koeweit gewoon de straat opkon.
Koop eens een Bosatlas voor de onderbouw zou ik zeggen.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
Daarom hebben ze al hun veroverd land in de verdedigingsoorlogen, zoals de gehele sinai, teruggegeven. Voor lebensraum, ofzo.
Kom op, het is niet zo moeilijk om een beetje de geschiedenis te kennen zodat je zulke slechte takes nietmaakt.
Of, om maar in de israelische complotten te blijven: Je moet wel een Mossad agent zijn die met dit soort takes het Palestijnse narratief belachelijk maakt natuurlijk.
Tsja, rijke mensen, hè?quote:Op zondag 19 juli 2026 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Koeweit trekt men geen jas aan maar een Lamborghini Huracan.
Mensen verwijten mij hier wel eens dat ik naïef ben en niet in de werkelijkheid leef.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Onzin allemaal hier, de verzonnen Palestijnen (gewoon het Arabische deel van Palestina dat daar niet eens thuishoort) willen helemaal geen eigen land maar de totale vernietiging en genocide van Israël.
Simpeler kan ik het niet uitleggen. de rest is allemaal verzonnen door mensen met een wat lager IQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |