Ik was in Nice een jaar of vijf geleden, niks aan de hand, duur wel. Maar heb ik het alleen over het centrum en de boulevard.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Antwerpen heeft wel zijn bijzondere wijken, we zijn ook na een heerlijke dag in de stad ook even aan de andere kant gaan kijken. Achter het sportpaleis.
Bewust vanwege mijn interesse in cold case zaken. En ook met kinderen die gaan studeren.
En ontopic, ik had Nice zoals ik het ken ook nooit ingeschat als aanslag doel van IS. Antwerpen is wel zo’n target.
Natuurlijk, de kans is minimaal op een aanslag zoals toen. Ik hoorde een podcast met de leider van de DSi. Binnen 15 minuten staan ze hier op locatie.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 00:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik was in Nice een jaar of vijf geleden, niks aan de hand, duur wel. Maar heb ik het alleen over het centrum en de boulevard.
Ik heb het helemaal niet over cultuurmarxisme.quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:15 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Nauwelijks. (Neo)conservatieve groeperingen roepen het weleens maar dat is echt niet waar. Diezelfde (neo)cons die ook de term cultuurmarxisme bedacht hebben. Het gekke daarvan is dat die term alleen maar door de (neo)conservatieve tegenstanders van progressieve stromingen wordt gebruikt. Ik ken nul voorbeelden van progressieve mensen die zichzelf cultuurmarxist noemen. Die zijn er niet.
Ostalgie is tegelijkertijd nog groot.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:20 schreef VEM2012 het volgende:
Het belooft natuurlijk ook mooie dingen. En die beloftes zijn ook echt wel mooi. Alleen de praktijk is verschrikkelijk. Ik ken genoeg mensen die onder communistisch juk geleefd hebben. Die zijn bereid om hun leven te geven om te voorkomen dat ze ooit nog die ellende mee moeten maken.
Links is aartsconservatief? Hoe dan? Inmenging in onze Joods-Christelijke tradities door andere culturen afwijzen? Vurig pleiten voor het behoud van Zwarte Piet? Erop wijzen dat je in de jaren 50/60/70 nog veilig over straat kon? Pleiten voor het behoud van fossiele brandstoffen? Een hekel hebben aan diversiteit? Mensen die voor gelijke rechten pleiten zien als vervelende drammers? Pleiten voor zo min mogelijk overheidsbemoeienis?Is dat tegenwoordig "links" volgens jou?quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Links is al jaren niet meer progressief, eerder aartsconservatief, alleen hebben ze dat zelf nog niet door.
Maar dat is vergelijkbaar met oorlogskameraden die verlangen naar de saamhorigheid toen ze onder vuur lagen en er af en toe weer iemand aan stukken geschoten werd…quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:45 schreef yvonne het volgende:
Godverju, get a room.
Het is niet júllie privé topic.
2e waarschuwing.
Gelukkig maar dat rechts, zoals in de VS, wel werktquote:Op donderdag 16 juli 2026 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Links staat voor een grote overheid en herverdeling. Dat kan niet zonder dwang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |