In 2023:quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:24 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit ja...
Zum kotsen die hypocriete klimaatdrammers daar...
Maar ja, zelf gekozen deze complete idioten daar...
laat men Airport Lelystad maar open doen dan , dat scheelt flink in de wachtrijenquote:
Kwam hier laatste keer gewoon op de fiets hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Installatiebedrijf Feenstra wilde ook al geen autoluwe steden meer bedienen.
Mooi dat die wereldvreemde bestuurders met hun neus op de feiten worden geduwd.
heb je dat wel eens gedaan??quote:
Ze zijn er klaar mee. En terecht.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kwam hier laatste keer gewoon op de fiets hoor.
Ik doe het altijd, 10 minuten met tram naar lelylaan, 10 minuten van lelylaan naar Schiphol, sta je gelijk in de centrale hal. De laatste keer was ik in 40 minuten thuis vanaf de landing.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heb je dat wel eens gedaan??
ik wel en daar wordt je niet blij van als je vliegtuig om 7 uur vertrekt , of je komt nachts aan, laatste treinnet weg
TREIN hadden we het overquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doe het altijd, 10 minuten met tram naar lelylaan, 10 minuten van lelylaan naar Schiphol, sta je gelijk in de centrale hal. De laatste keer was ik in 40 minuten thuis vanaf de landing.
Tjah ik ben ook niet zo een millieugekkie maar zeker de binnenstad is gewoon compleet uit de hand gelopen zelfs zonder millieuregels is het daar al niet meer te doen, weet je wat ze eens moeten verbieden? Al die pakket en boodschappenbezorgers, het is te debiel voor woorden dat mensen die letterlijk 100 meter van een AH wonen hun spullen thuis laten bezorgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze zijn er klaar mee. En terecht.
https://www.parool.nl/col(...)%2Fwww.google.com%2F
Ja 100% mee eens. Die zijn daar natuurlijk nooit op gebouwd.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tjah ik ben ook niet zo een millieugekkie maar zeker de binnenstad is gewoon compleet uit de hand gelopen zelfs zonder millieuregels is het daar al niet meer te doen, weet je wat ze eens moeten verbieden? Al die pakket en boodschappenbezorgers, het is te debiel voor woorden dat mensen die letterlijk 100 meter van een AH wonen hun spullen thuis laten bezorgen.
Vliegen is veel schadelijker voor het klimaat dan met de auto gaan.quote:
ook met businessclass naar Japan vliegen??quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vliegen is veel schadelijker voor het klimaat dan met de auto gaan.
Joh ik kom gelukkig nooit in die contreienquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat denk je wat er vanaf Lelylaan rijd?
Ik doelde meer op met de trein naar schiphol gaanquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vliegen is veel schadelijker voor het klimaat dan met de auto gaan.
Om een broodje te halen of zo? Ja, maar elke Amsterdammer die zijn auto dumpt omdat het niet meer te doen is en in het vervolg maar met het vliegtuig op vakantie gaat is extreem slecht voor het klimaat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doelde meer op met de trein naar schiphol gaan
De meeste Amsterdammers hebben geen auto, en het is heel goed te doen in Amsterdam, tenzij je ergens in het centrum woont, maar daar heeft bijna niemand een auto.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Om een broodje te halen of zo? Ja, maar elke Amsterdammer die zijn auto dumpt omdat het niet meer te doen is en in het vervolg maar met het vliegtuig op vakantie gaat is extreem slecht voor het klimaat.
Dan moeten ze het statiegeld op blikjes (en kleine flesjes) afschaffen. Dat werkt alleen maar averechts want nu worden prullenbakken continu opengebroken en vuilniszakken steeds maar kapot gescheurd. Het is echt een ranzige teringbende geworden op straat sinds zwervers die dingen voor een dubbeltje of 15 cent whatever kunnen inleveren.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Liever eerst de rattenpopulatie verlagen met al dat vuilnis op straat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |