Voor de meeste mensen is dit gunstig want zomervakantie , ik gok dat er megaveel mensen heen gaanquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje matigzal het eens opzoeken als ik thuis ben.
Alvast heel veel sterkte en succes.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:46 schreef pullup het volgende:
Ik had vorige week nog uitgezocht dat die enorme hitte net weg zou zijn als ik er kwam![]()
Dat was wel de reden dat ik alsnog die kant op gingNaja gaat vroeg opstaan worden en zorgen dat je o een uurtje of 12 ongeveer klaar bent dan de eerste paar dagen.
Ik rijd ook naar het noorden voornamelijk dus dat moet op een gegeven moment wel beter zijn haha
Dank haha, keek net op de wat langere termijn en de 36 graden is weer van de kaarten verdwenen, max 32 in de middag komende tijden dat is prima te doen vind ik want dan zit het er nog lang gewoon onderquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alvast heel veel sterkte en succes.
Heb je ook gelezen over die zombiebranden?quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:46 schreef pullup het volgende:
Ik had vorige week nog uitgezocht dat die enorme hitte net weg zou zijn als ik er kwam![]()
Dat was wel de reden dat ik alsnog die kant op gingNaja gaat vroeg opstaan worden en zorgen dat je o een uurtje of 12 ongeveer klaar bent dan de eerste paar dagen.
Ik rijd ook naar het noorden voornamelijk dus dat moet op een gegeven moment wel beter zijn haha
Ach welja, dat was onderparijs en ik zit in het begin zo net wat boven Bordeaux.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen over die zombiebranden?
Hoop in ieder geval dat het meevalt voor je.
Dat moet lukken in 2 weken, zelfs met een omweg of met de treinquote:Op donderdag 16 juli 2026 15:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach welja, dat was onderparijs en ik zit in het begin zo net wat boven Bordeaux.
Maak me nog geen enkele zorgen hoor en ik ben niet meer zo eigenwijs dat als er echt problemen zijn om geen stukkie de trein te pakken of zo. Wil 1 augustus in Colmar zijn. Dat is het enige dat echt moet
Iets van 900 km, moet zeker lukken jaquote:Op donderdag 16 juli 2026 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet lukken in 2 weken, zelfs met een omweg of met de trein
Hoeveel fiets je in 'normale' omstandigheden per dag? Even uitgegaan van niet door de alpen ofzo.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets van 900 km, moet zeker lukken ja
Dat dan weer wel, als je daarvan houd.quote:
Hoe meer hoe beterquote:
Verschrikkelijk.quote:
quote:
Ik rij wel even weg hier danquote:Op donderdag 16 juli 2026 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben meer nodig dan een druppel![]()
Als ik coach haal ik wel eens 80 per dag. Heel rustigjes danquote:Op donderdag 16 juli 2026 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel fiets je in 'normale' omstandigheden per dag? Even uitgegaan van niet door de alpen ofzo.
Dat zijn best forse afstanden welquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik coach haal ik wel eens 80 per dag. Heel rustigjes dan
Ik train er dan ook eigenlijk de laatste paar jaar niet echt meer bij dus echt in vorm ben ik net maar gewoon toeren is primaquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn best forse afstanden wel
quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets van 900 km, moet zeker lukken ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |