Het is onder controlequote:Op woensdag 15 juli 2026 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op van de week in de trein?
Bekijk deze YouTube-video
Nee zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij mij werkt dit niet en ik ga me er niet voor aanmelden.
Ik heb ooit in Ontario met de trein gereisd. Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op van de week in de trein?
Bekijk deze YouTube-video
Het is niet leuk meer.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen deden de verhongerde hersenvretertjes schudden?
17 uur, YTquote:
Ja.quote:
Uh, waar kijk je naar?quote:
Naar iets zonder tribune of toeschouwersin een of andere woonwijkquote:
Bijna je achtertuinquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Naar iets zonder tribune of toeschouwersin een of andere woonwijk
Dat is omdat het 25+ protocol in werking is ..quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:36 schreef pullup het volgende:
Gaan die zeikerds hier nu ook aan de drankpauze?
quote:Op de officiële doorverkoopwebsite van de FIFA is het goedkoopste nog beschikbare ticket 4.760 euro. Voor dat geld zit je helemaal in de nok van het stadion, in een hoek. Wil je een beter uitzicht? Dan is er ook een ticket voor 117.201 euro, achter een van de doelen. Een VIP-plek kost je 130.000 euro en voor zo'n 35.000 euro zit je rond de middenlijn.
Biertje dan maar?quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:36 schreef pullup het volgende:
Gaan die zeikerds hier nu ook aan de drankpauze?
Echt debiel zulke prijzen ......quote:
Ach, even de flappentap trekken.quote:
En dan is het de vraag of je bier krijgt of mislukt rioolwaterquote:
Ik heb voor zo een Vedett wit. Alvast proostquote:
Zal wel Amerikaanse rommel zijn jaquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan is het de vraag of je bier krijgt of mislukt rioolwater
Val mee toch?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:54 schreef chufi het volgende:
Foodchallenge.... 160 Wendy's kipnuggets
[ afbeelding ]
Ik zou wel gaan voor dat geld, gewoon boek mee en wat centjes om meer boeken te kopenquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
Als ze me er 4760 voor betalen zou ik nog niet gaan.
quote:Bloemencorsowagens schitteren vanaf nu ook in een game. Duizenden uren werkte Jeffrey van der Wal (26) uit Zevenbergen eraan. Je kunt je eigen wagens bouwen en optochten rijden in het computerspel. “Echt heel trots.”
De echte wagen is al drie jaar geleden gesloopt. Toch rijdt de beroemde badeendjes-wagen van buurtschap ’t Kapelleke digitaal nog rondjes, met een laaiend enthousiast publiek. “Je kunt alles aanpassen wat je wil”, laat Jeffrey trots zien.
Eerder maakte Jeffrey al ’s werelds eerste carnavalsgame. Die kreeg niet alleen lof in Brabant, maar maakte ook internationaal furore, met spelers uit België, Duitsland, Italië en zelfs de Verenigde Staten. “Daar hebben ze Mardi Gras”, verklaart Jeffrey.
Cultuur
Duizenden mensen zijn verknocht aan het spel Carnaval Simulator. Sinds deze week is er een gratis update: een speciale bloemencorsoversie. “Het is echt cultuur. Ik kreeg heel vaak vragen van mensen die corsowagens wilden bouwen. Nu kan het”, zegt hij met twinkelende oogjes.
Het hele spel maakt Jeffrey op zijn slaapkamertje. Dat doet hij naast zijn baan als programmeur. En hoe kan het ook anders: hij is ook carnavalswagenbouwer in Breda. Dan verruilt hij zijn toetsenbord voor een kwast.
Oproep
De wagens zijn gemaakt met toestemming van de bouwers, verzekert Jeffrey. Sterker nog: ze vragen er zelfs om. Of ze bouwen hun eigen wagens zelf in het spel. En dus doet de creatieveling nog maar een oproep voor Dahlia-tikkers die hun wagen wel digitaal willen vereeuwigen. “Iedereen mag zich melden.”
"Hoe leuk is dit! Dit kunnen we alleen maar toejuichen", reageert Lennart Schrauwen, woordvoerder van Corso Zundert. "Creativiteit zit bij de jeugd, leuk als ons corso ook gamers inspireert."
Wie denkt dat Jeffrey na de lancering kan rusten, heeft het mis. Nieuwe updates, nieuwe wagens: het publiek hunkert naar meer. Hij lacht: “Je bent nooit klaar.”
Kjk jij snapt hem tenminste ook.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou wel gaan voor dat geld, gewoon boek mee en wat centjes om meer boeken te kopen
Pcies, en ik vind het ook wel grappig zoiets een keer mee te maken. Vooral hoe mensen(fans?) reageren.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kjk jij snapt hem tenminste ook.
Leeft hij nog?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:19 schreef chufi het volgende:
Oops Mick Jagger is in the Stadium ... stay calm
Dat hoorde ik toch niet.quote:
Dat blijkt.quote:
+ nog eens 9 minutenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |