Hello Marcquote:
De rust tijdens de finale zondag wordt 25 minutenquote:
Als alle rook maar op tijd om hun hoofden is verdwenen 😱quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De rust tijdens de finale zondag wordt 25 minuten
De show is belangrijker dan het voetbal.
Parkinsonietje dan.quote:
Daar heb ik wel zin in nuquote:
Is dat een nieuw cocktail?quote:
Ja, ik was even weg. Kutbeest.quote:
Dus geen popcorn nodig?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:26 schreef chufi het volgende:
oops ff een mocro onderonsje aan de overkant ..... en weer voorbij ,,, maar dachjt ff dat er iemand afgeknald ging worden ... Wat jaren geleden alweer werd daar een onschuldige op het balkon rokende vrouw brutaal neer gemaaid ,,,,
Maar geen show buiten om naar te kijkenquote:
Nee die is voorbij... maar als er de komende dagen een slachtoffer valt is dat mogelijk gelinktquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar geen show buiten om naar te kijken
Heb je een videodeurbel?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die is voorbij... maar als er de komende dagen een slachtoffer valt is dat mogelijk gelinkt
Ik woon op 4 hoog in een flat ... Ik had het over de overkant bij mij vanaf het balkon over de gracht ... 100 m wegquote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
dan zouden daar beelden van de misdaad op kunnen staan.
Moeten die dingen niet verboden worden?quote:
Als het an Hunted ligt niet ..... Maar ja privacy regels worden volgens mij massaal overtredenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten die dingen niet verboden worden?
Als het aan de polisie ligt ook niet,quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het an Hunted ligt niet ..... Maar ja privacy regels worden volgens mij massaal overtreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |