Hmpf, erg vaag bord dan daarvoor.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wist het niet nee, maar las het al in het andere tpoic.
Het moet uitbeelden, naaktrecreatie niet toegestaan,
topless zonnen mag wel.
Nogal, de playmobielpolitie liep al bekeuringen uit te delen wegens topless zonnen. Die snapten het ook al nietquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal, de playmobielpolitie liep al bekeuringen uit te delen wegens topless zonnen. Die snapten het ook al niet
Wat raar omdat het een vrouwspersoon is. Onduidelijk hoor, zet er dan een bordje met tekst neer.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wist het niet nee, maar las het al in het andere tpoic.
Het moet uitbeelden, naaktrecreatie niet toegestaan,
topless zonnen mag wel.
Of een mannetje ernaast met een piemelquote:Op donderdag 16 juli 2026 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is dan wel weer grappig. Vind ik.
En jij had bijna gelijk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vreemde manier om te melden dat je niet topless mag zonnen
Lol, dat zou duidelijker zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Of een mannetje ernaast met een piemel
Jij zou dat doen ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:00 schreef Soury het volgende:
Ik zou als man dan lekker helicopterent rondlopen daar, héé gast ik heb geen tetten
Ja staat nergens dat het niet magquote:
Gaat een leuke rechtszaak worden dan, boete aanvechten, want die krijg je dan wel.quote:
Het is gewoon een stom bord. En tja je mag nergens naakt rondlopen tenzij het aangegeven staat.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaat een leuke rechtszaak worden dan, boete aanvechten, want die krijg je dan wel.
Mee eens en klopt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon een stom bord. En tja je mag nergens naakt rondlopen tenzij het aangegeven staat.
Daarom dacht ik ook topless, toen ik jong was liep iedereen zonder top rond, nu mag dat ook niet overal meer.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mee eens en klopt.
Totaal overbodig bord.
Dat was wel een logische gedachten, dat je geen bergje mag maken om tegenaan te zitten zou helemaal nergens op slaan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom dacht ik ook topless, toen ik jong was liep iedereen zonder top rond, nu mag dat ook niet overal meer.
Ja is ook zoquote:Op donderdag 16 juli 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was wel een logische gedachten, dat je geen bergje mag maken om tegenaan te zitten zou helemaal nergens op slaan.![]()
En klopt, vroeger zag je dat heel veel, nu niet meer zo ivm viezeriken met camera's overal. Lijkt me op stranden nog wel gewoon te mogen. Niet dat ik daar ooit nog heen wil, dus geen idee tegenwoordig waar het wel of niet mag.
Bij mij hangt thuis een bord dat het magquote:Op donderdag 16 juli 2026 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon een stom bord. En tja je mag nergens naakt rondlopen tenzij het aangegeven staat.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij hangt thuis een bord dat het mag
lolquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij hangt thuis een bord dat het mag
Gezellig!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 00:02 schreef DeHovenier het volgende:
Familieweekend dit weekend, zin an. Maandag weer terug
Hoof!!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 00:02 schreef DeHovenier het volgende:
Familieweekend dit weekend, zin an. Maandag weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|