Je was me net voor ...quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hem erbij scheelt ook niet echt een Slock op een borrel.
quote:
Dat eerste had ik voor bepaald spel wel willen wetenquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:27 schreef Marcoss het volgende:
Waerenskjold gisteren gevallen (in de bocht van Pidcock en Harper). Gaat kijken hoe hij vandaag doorkomt, hoopt nog wel te kunnen sprinten
Interviews met wielrenners zijn zelden heel interessant, met Evenepoel als uitzonderingquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:34 schreef Godshand het volgende:
Zinvol interview met Ayuso, daar hebben we wat aan...
Ik zie kansen om Jorgenson in te zetten als biologisch wapen tegen Pogacar.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:27 schreef Marcoss het volgende:
Waerenskjold gisteren gevallen (in de bocht van Pidcock en Harper). Gaat kijken hoe hij vandaag doorkomt, hoopt nog wel te kunnen sprinten
Jorgenson is ziek geworden, maar gaat ook proberen om verder te gaan (klaagde al over de hitte in week 1 waardoor hij z'n niveau niet haalde)
UAE houdt Jorgenson toch al dicht in de buurt, prima te combineren.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie kansen om Jorgenson in te zetten als biologisch wapen tegen Pogacar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |