quote:31 6 13954580
[Wero] We hebben iDEAL bijgewerkt naar Wero. Verifieer voor 16 juli je identiteit om je account te behouden en misbruik te voorkomen via: https://profiel maken. online/
Ik zag het voorbij komen. Reserveer je usernaam nu!quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:48 schreef michaelmoore het volgende:
er is weer een nieuwe truc van de heren dames oplichters
jezelf je profiel op ideal / WERO laten aanvullen compleet met naam adres banknummer, inlog doen en cent overboeking
TRAP hier niet in , ook je moeder niet
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
wel op geklikt ,maar gelachen en weg gedaanquote:Op woensdag 15 juli 2026 00:55 schreef DrRobotnik het volgende:
Je weet nu al dat er ook hier boomers op die link gaan klikken
je inlogcodes ook/??quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:08 schreef junkiesietze het volgende:
de website ingevult, wat moet ik nu doen?
maar contant geld gaat opquote:Op woensdag 15 juli 2026 08:35 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij is contant geld toch een stuk safer.
Ik heb mijn contant geld en andere waardevolle spullen meegegeven aan een aardige agent die zei dat hij het veilig zou bewaren in een kluis op het politiebureau. Dat zit wel goed, dus.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:35 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij is contant geld toch een stuk safer.
Nu kan Truus zich niet meer aanmelden voor Weroquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:39 schreef murp het volgende:
Toch maar even de link aangepast, je weet maar nooit
Nee, maar ik stuur zo een agent langs en als je die al je sieraden meegeeft, je pinpas en pincode dan komt alles goed, dat beloof ik je.quote:Op woensdag 15 juli 2026 06:57 schreef Jahr00n het volgende:
Helaas te laat. Ben er in gestonken en 3000 euro kwijt. Kan ik dit nog storneren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Maar hoe houden de agenten die spullen eigenlijk uit elkaar? Hoe weten ze op een later moment dat het jouw spullen zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik heb mijn contant geld en andere waardevolle spullen meegegeven aan een aardige agent die zei dat hij het veilig zou bewaren in een kluis op het politiebureau. Dat zit wel goed, dus.
Waar moet ik mij nu aanmelden danquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:39 schreef murp het volgende:
Toch maar even de link aangepast, je weet maar nooit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |