------------------------------quote:Acteur Cees Geel (61) plotseling overleden aan hartstilstand
Acteur Cees Geel is dinsdagochtend plotseling overleden aan de gevolgen van een hartstilstand. Dat meldt zijn management namens zijn familie aan persbureau ANP.
Geel speelde vanaf begin jaren negentig in tientallen Nederlandse films en series. Hij is vooral bekend van de film Simon van regisseur Eddy Terstall uit 2004. De film gaat over de vriendschap tussen een heteroseksuele hasjdealer en een verlegen homoseksuele tandarts. Het leverde Geel een Gouden Kalf op. Voor zijn rol in de musical 3 Musketiers won de acteur in 2003 een Musical Award.
De acteur speelde vanaf 2016 in de serie Flikken Rotterdam de rol van rechercheur Stan Vroom. De opnames van het laatste seizoen waren onlangs afgerond. Ook was Geel recent nog te zien in de ziekenhuisserie Dag & nacht. Geel was daarnaast een van de vaste acteurs in de sketches van het kinderprogramma Het Klokhuis.
Grote bioscoopfilms waarin hij te zien was, waren De Hel van 63, Vet hard, Jack bestelt een broertje, Schone handen en Of ik gek ben.
In het theater was de acteur onder meer te zien in Hij Gelooft in Mij, Heren van de Thee en Knielen op een bed Violen. Bovendien was Geel jarenlang een vaste stem van zender RTL 5 en verzorgde hij onder andere de voice-over voor verschillende programma's, waaronder De Slechtste Chauffeur van Nederland.
Cees Geel laat twee kinderen achter.
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-hartstilstand.html
nou en ofquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:02 schreef Elan het volgende:
Triest.
En ook compleet onverwacht.
Koester het leven.
Inderdaad, hartstilstandquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:02 schreef Elan het volgende:
Triest.
Koester het leven.
Jep. Die had nog 30 jaar meegekund.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:24 schreef GereDathan het volgende:
Triest. Veel te jong.
RIP aan de nabestaanden.
De Praxis-reclame.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:14 schreef Harvest89 het volgende:
RIP
Bekend gezicht. Maar ik ken hem ergens anders van dan in dat lijstje wat in de OP staat. Heeft vast nog in veel meer films/series gespeeld.
Daar ook van. Dat was ik vergeten.quote:
Tv serie De Garage met Tygo Gernandtquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar ook van. Dat was ik vergeten.
Maar nog ergens anders denk ik. Waar hij er wat stoer/ruig uit ziet, met een leren jack.
Toch een defect hart blijkbaar. Tsja, kan iedereen overkomen. Elke dag is eigenlijk een cadeautje.quote:
Sam Sam zou kunnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tv serie De Garage met Tygo Gernandt
Sam Sam
Film Dagboek van Anne Frank
All Stars etc
Nadeel is ook van single zijn, en dus alleen wonen, dat als je zoiets overkomt (hartstilstand/beroerte) je best wel fucked bent.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch een defect hart blijkbaar. Tsja, kan iedereen overkomen. Elke dag is eigenlijk een cadeautje.
Dat is wel vaker met een hartstilstand dat het compleet onverwacht is toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:02 schreef Elan het volgende:
Triest.
Koester het leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |