Van de hel naar de hemel. Karrel mag in de overdrive.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:19 schreef Dutch_view het volgende:
Dan weten we alvast de modus waar Karrel zich vanavond in gaat begeven.
Die was echt goed in orde, maar die val heeft er wel zwaar ingehakt zo te zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:26 schreef Marcoss het volgende:
Armirail moet in week 3 ook maar weer de aanvaller worden die hij de afgelopen jaren was
Absoluut! Daarom is dit zo jammer.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zonder Pogacar hadden we een hele spannende Tour gehad
Dan had Vingego aan de start gestaan zonder Sjiero in de benen en is het ook van dit.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zonder Pogacar hadden we een hele spannende Tour gehad
Nou ik vind het niks om te lachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:20 schreef Ploplap het volgende:
Een man die iedere koers in topvorm is. En mensen nemen dit nog serieus. Dopi Pogi is een grap
Nee nee, hij haalt z'n beste waarden in z'n 2e grote ronde!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan had Vingego aan de start gestaan zonder Sjiero in de benen en is het ook van dit.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Karten in de komende 2 weken nog wel een keer een liedje gaat zingen in de uitzending
Dat is wat anders. Als je ze allebei naar de Tour stuurt, vind ik het niet zo raar om niet vooraf al een keuze te maken voor 1 van de 2, terwijl je niet weet hoe de koers zich ontwikkeltquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet in dezelfde ploeg zetten.
Ja? Zou je hem doen als hij normaal kapsel heeft?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Pogacar lijkt wel een pot met dat kapsel, ziet er niet uit.
Jammer, want voordat hij dit witte kapsel had vond ik het nog best wel een baas.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Pogacar lijkt wel een pot met dat kapsel, ziet er niet uit.
Jammer, want voordat hij dit witte kapsel had vond ik het nog best wel een baas.
Als UAE maar met het geld komt, dan wint Dopi Pogi alles.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:23 schreef Godshand het volgende:
Pogacar volgend jaar lekker met pensioen laten gaan op de weg. Laat hem maar strijden tegen Pidcock op de MTB of tegen MVDP in veldrijden.
Of in de Formule 1 rijden, wie weet kan hij ook Verstappen aan
Heb wel het idee dat Lidl Trek ineens weer volledig op punt staat na een heel zwak jaar tot dusver.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:23 schreef wimderon het volgende:
Uiteindelijk rijdt Pogacar slechts een halve minuut weg van figuren als Skjelmose en Evenepoel. Daar rijdt Vingegaard normaalgesproken ook rondjes omheen.
Ik denk niet dat we Jonas volgend jaar weer in de Giro gaan zien.
Gewoon in het reglement opnemen dat je niet meer mee mag doen na 3x winst.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:23 schreef Godshand het volgende:
Pogacar volgend jaar lekker met pensioen laten gaan op de weg. Laat hem maar strijden tegen Pidcock op de MTB of tegen MVDP in veldrijden.
Of in de Formule 1 rijden, wie weet kan hij ook Verstappen aan
Maar zou dat door de Giro komen? Op de Tourmalet ging hij nog best hardquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:23 schreef wimderon het volgende:
Uiteindelijk rijdt Pogacar slechts een halve minuut weg van figuren als Skjelmose en Evenepoel. Daar rijdt Vingegaard normaalgesproken ook rondjes omheen.
Ik denk niet dat we Jonas volgend jaar weer in de Giro gaan zien.
Andy Schleck is een fenomeen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Lidl Trek ineens weer volledig op punt staat na een heel zwak jaar tot dusver.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |