Ja dan ben je dus oprecht achterlijk. 1x een fout, oke vooruit. Ze is dus net zo dom als dat ze lelijk is.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:16 schreef ISVV het volgende:
Zo sneu dat ze dit dunnetjes overdoet. Festivals zouden haar moeten boycotten (wat ook al lang gebeurd was wanneer ze dit over een andere bevolkingsgroep geroepen had).
Keihard en openlijk racisme kan soms emotionele reacties opwekken, als mevrouw Schwartz daar niet tegen opgewassen is moet ze wellicht overwegen om in de toekomst geen racistische uittingen meer te doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Online beledigingen en bedreigingen noem jij enige kritiek. Nee ok duidelijk.
Keihard en openlijk racisme kan soms emotionele reacties opwekken, als mevrouw Schwartz daar niet tegen opgewassen is moet ze wellicht overwegen om in de toekomst geen uitingen meer te doen waaraan racisten zich kunnen storen, bedoel je dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:39 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Keihard en openlijk racisme kan soms emotionele reacties opwekken, als mevrouw Schwartz daar niet tegen opgewassen is moet ze wellicht overwegen om in de toekomst geen racistische uittingen meer te doen.
Als mevrouw Schwartz niet is opgewassen tegen de reacties op haar openlijk racistische uitlatingen moet ze overwegen in de toekomst geen racistische uitlatingen meer te doen, zoals ik eerder al aangaf.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Keihard en openlijk racisme kan soms emotionele reacties opwekken, als mevrouw Schwartz daar niet tegen opgewassen is moet ze wellicht overwegen om in de toekomst geen uitingen meer te doen waaraan racisten zich kunnen storen, bedoel je dus.
Ze moet iig niet gaan lopen klagen dat de zich aangesproken witte mannen nogal emotioneel reageren met doodsbedreigingen of wat voor idiote reacties.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:54 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Als mevrouw Schwartz niet is opgewassen tegen de reacties op haar openlijk racistische uitlatingen moet ze overwegen in de toekomst geen racistische uitlatingen meer te doen, zoals ik eerder al aangaf.
Keihard racisme kan soms emotionele reacties opwekken, zoals bekend. Vooral opvallend ook dat mevrouw Schwartz publieke solidariteit verwacht nadat zij ervoor koos om haar platform te gebruiken voor racistische praktijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze moet iig niet gaan lopen klagen dat de zich aangesproken witte mannen nogal emotioneel reageren met doodsbedreigingen of wat voor idiote reacties.
Echt he? Sta soms paf van die reacties, was zelfs dubbel racisme, want alleen witte mannen, witte vrouwen mochten wel meedansen in de moshpit..quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:04 schreef JanKlaassen1 het volgende:
'Keihard racisme' ook echt. Wat een gejank hier.
Lees je eens in over echt racisme.
Witte vrouwen zeker ook?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Alle moslims in een ander topic reageren graag.
Ik denk niet dat ze heel erg serieus zal worden genomen door haar eigen gemeenschap.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
En toevallig ook weer een jood, goh.
Welke posts precies?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Een vrouw met een afwijkende mening doet een oproep waar veel mensen het niet mee eens zijn. Wat ik op zich wel kan begrijpen, de oproep was niet heel best.
Echter rechtvaardigt dat niet
[..]
Of een aantal posts die in dit topic worden geplaatst.
Dus je ziet het als een verdienste dat ze met racistisch gedrag de publiciteit haalt? Moet je me toch even uitleggen wat we als maatschappij wijzer worden van de boodschap om onderscheid op huidskleur te gaan maken?quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Kijk nou eens wat de boodschap van Sophie allemaal losmaakt. Als zij haar mening had gegeven in keurig parlementair verantwoord taalgebruik, was het niemand opgevallen, had dus ook niemand er aandacht aan besteed.
Als allochtoon (alhoewel, er zijn witte mannen hier die anders denken, LOL) is dit alleen maar grappig. En ik heb niet eens een hekel aan NL.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze moet iig niet gaan lopen klagen dat de zich aangesproken witte mannen nogal emotioneel reageren met doodsbedreigingen of wat voor idiote reacties.
Akwasi hoorden we ook niet over zwarte Petra. Alleen Piet.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt he? Sta soms paf van die reacties, was zelfs dubbel racisme, want alleen witte mannen, witte vrouwen mochten wel meedansen in de moshpit..
Ze stond op een podium en stelde een provocerende vraag die satirisch bedoeld was.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dus je ziet het als een verdienste dat ze met racistisch gedrag de publiciteit haalt? Moet je me toch even uitleggen wat we als maatschappij wijzer worden van de boodschap om onderscheid op huidskleur te gaan maken?
Goh, satire bij Hans Teeuwen, en bij een muziekoptreden van een derderangs progressief poesje niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ze stond op een podium en stelde een provocerende vraag die satirisch bedoeld was.
Kan ik er wat aan doen dat veel witte mannen hier geen gevoel voor humor hebben?
Maar als bijv. ene Hans Teeuwen op een podium vrouwen in de meest grove bewoordingen staat af te zeiken dan is dat geen sexisme.
Nee
-Dan is dat kunst
-Dan is dat cultuur
-Dan is dat humor
-Dan is dat satire
-Dan is dat briljant
-Dan is dat geniaal
Dat dan weer wel.
'Racistisch gedrag'
Kweetnie onder welke steen jij leeft, maar tegenwoordig is het erg in de mode dat musici, acteurs en allerlei andere kunstenmakers zich bemoeien en/of hun mening geven over allerlei politieke of maatschappelijke pijnpunten.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goh, satire bij Hans Teeuwen, en bij een muziekoptreden van een derderangs progressief poesje niet.
Je verwacht het niet. Bovendien 'stelde ze geen vraag'. Ze fokt haar groen-en-paarsharige achterban op met racistische drek.
Het figuur wat hiervoor in de bres springt tekent zich weer prachtig af.
Man man man.
Man toch, overdrijf niet zo, niemand springt voor die trut in de bres, zelfs haar collega-artiesten niet, daar was ze nog het meest verbolgen over.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goh, satire bij Hans Teeuwen, en bij een muziekoptreden van een derderangs progressief poesje niet.
Je verwacht het niet. Bovendien 'stelde ze geen vraag'. Ze fokt haar groen-en-paarsharige achterban op met racistische drek.
Het figuur wat hiervoor in de bres springt tekent zich weer prachtig af.
Man man man.
Ga lekker emigreren dan, de Zweden en Denen zijn vast blij met jouw komst..quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:03 schreef Tengano het volgende:
En weer een goed voorbeeld waarom de gedroomde multicultuur niet werkt. Het leidt uitsluitend tot verdeeldheid en onverdraagzaamheid en een gespleten samenleving vol met spanningen, om maar te zwijgen over de extra criminaliteit.
Ik ben blij dat ze in Zweden en Denemarken al wel allang tot dat besef zijn gekomen en echt stappen aan het maken zijn om dit mislukte en geforceerde huwelijk een halt toe te roepen.
Ja dit wordt haar handelsmerk natuurlijk. No such a thing as bad publicity. en de PRO/D66 mannen houden van dit soort vernederingen dus er zal ook nog wel genoeg volk op afkomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:16 schreef ISVV het volgende:
Zo sneu dat ze dit dunnetjes overdoet. Festivals zouden haar moeten boycotten (wat ook al lang gebeurd was wanneer ze dit over een andere bevolkingsgroep geroepen had).
Ik "leef onder de steen" dat we geen onderscheid maken op huidskleur en mensen daarop niet buiten sluiten.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kweetnie onder welke steen jij leeft, maar tegenwoordig is het erg in de mode dat musici, acteurs en allerlei andere kunstenmakers zich bemoeien en/of hun mening geven over allerlei politieke of maatschappelijke pijnpunten.
Mag dat? Ja hoor, van mij wel.
Daar moeten dan de witte vrouwen weer voor op komen, haha!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik "leef onder de steen" dat we geen onderscheid maken op huidskleur en mensen daarop niet buiten sluiten.
Vooral niet als dat komt van een dom gehersenpoeld gansje zonder enkele autoriteit. Die kan zich beter richten op het zingen, want dat kan ze ook niet.
Anyways. De enige "witte man" die in haar moshpit wil springen heeft zich toch om laten bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |