Welke eilanden dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn droombestemming is een eilandengroep in de stille zuidzee. Zal nog wel even duren voor ik dat geld bij elkaar gespaard heb
Ik vind sowieso vaak pareltjes op eilanden. Daar heerst net een andere mentaliteit dan aan land. En er zijn dus nog tig mooie eilanden op mijn verlanglijstje.
Da's ook mijn droom. Nu dan eindelijk maar eens 'n vakantie naar Tahiti geboekt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn droombestemming is een eilandengroep in de stille zuidzee. Zal nog wel even duren voor ik dat geld bij elkaar gespaard heb
Ik vind sowieso vaak pareltjes op eilanden. Daar heerst net een andere mentaliteit dan aan land. En er zijn dus nog tig mooie eilanden op mijn verlanglijstje.
Ik ga zelf naar Tahiti. Was liever naar de Cookeilanden gegaan, maar logistiek is dat ellende. Tahiti gaat op zich nog wel.quote:
Ik zou deze willen doen. De enige 'cruise' die ik overweeg in mijn leven: https://www.aranui.com/en/marquesas-islandsquote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ga zelf naar Tahiti. Was liever naar de Cookeilanden gegaan, maar logistiek is dat ellende. Tahiti gaat op zich nog wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |