abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221361887
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 14:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ook niet. Mijn droombestemming is een eilandengroep in de stille zuidzee. Zal nog wel even duren voor ik dat geld bij elkaar gespaard heb :P

Ik vind sowieso vaak pareltjes op eilanden. Daar heerst net een andere mentaliteit dan aan land. En er zijn dus nog tig mooie eilanden op mijn verlanglijstje.
Welke eilanden dan?
Ter inspiratie
Vakman pur sang
pi_221362979
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 14:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ook niet. Mijn droombestemming is een eilandengroep in de stille zuidzee. Zal nog wel even duren voor ik dat geld bij elkaar gespaard heb :P

Ik vind sowieso vaak pareltjes op eilanden. Daar heerst net een andere mentaliteit dan aan land. En er zijn dus nog tig mooie eilanden op mijn verlanglijstje.
Da's ook mijn droom. Nu dan eindelijk maar eens 'n vakantie naar Tahiti geboekt.
pi_221362989
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Welke eilanden dan?
Ter inspiratie
Ik ga zelf naar Tahiti. Was liever naar de Cookeilanden gegaan, maar logistiek is dat ellende. Tahiti gaat op zich nog wel.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 19:19:00 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221364347
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 16:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik ga zelf naar Tahiti. Was liever naar de Cookeilanden gegaan, maar logistiek is dat ellende. Tahiti gaat op zich nog wel.
Ik zou deze willen doen. De enige 'cruise' die ik overweeg in mijn leven: https://www.aranui.com/en/marquesas-islands
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221364857
Ik vind het erg gaaf om na 10+ jaar een valantieplek/ slaapplek terug te zien.

O.a. Texel, Valkenburg aan de Geul, La roche en Ardennen en de rest vd Ardennen, Parijs, London en een paar campings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')