zeker kan hem niet uitstaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:43 schreef Toby56 het volgende:
Op basis van wat ik hier lees trouwens, van mensen die naar de Belg kijken, kan José inmiddels wel met pensioen.
Maar daar is eergisteren ook al over gesproken.
Amai Kroket.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:47 schreef The_Undertone het volgende:
Wa is me dat hier is natuurlijk een standaard Vlaamse uitdrukking. Zoals Hallo kroket. OF strandjanet.
Zeker.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:47 schreef The_Undertone het volgende:
Wa is me dat hier is natuurlijk een standaard Vlaamse uitdrukking. Zoals Hallo kroket. OF strandjanet.
bijzonder altijd ja. Ik kijk: 56,6 km te gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
NPO1 loopt op internet echt teringver achter op MAX.
Ook als hij die hoop niet meer heeft, gaat hij dat vast in zo'n interview niet zeggenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:52 schreef Felagund het volgende:
Marc Reef heeft zitten te bidden dat hij nog zoveel hoop heeft?
'mets' wordt alleen gebruikt bij 'je' en 'tu'quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:53 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
'mets'
-> Oh neen, zonder s dus.
Nee, dat snap ik, maar hij zei ook nog dat we vandaag nog wat van ze kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook als hij die hoop niet meer heeft, gaat hij dat vast in zo'n interview niet zeggen
Als je bruggenhoofden vooruit hebt kan je misschien plek 2 veiliger stellen maar ja UAE laat niemand ver vooruit gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar hij zei ook nog dat we vandaag nog wat van ze kunnen verwachten.
Oh, dat klinkt wat minder logisch ja, vandaag is wel echt Pog-terrein, dan is het gewoon zo lang mogelijk proberen te volgenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar hij zei ook nog dat we vandaag nog wat van ze kunnen verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |