Geen last van op kantoorquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de wc, maar er staat file hier
Gelukkig zijn er meer toiletten hier.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:42 schreef DJMO het volgende:
Alleen is het toilet dat ik zocht op dspoor 2b kennelijk weggehaald / gesloten.
Dan maar in de trein schijten zo.
Dacht dat je vakantie had? Verkeerd gedacht dusquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
laatste meeting gehad, er kan gebolkt worden
Hey Fuckiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:25 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Hier kunt u overstappen voor Weesp, Almere, Lelystad en Zwolle, spoor 13b.
had jaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je vakantie had? Verkeerd gedacht dus
Korte vakantie dan?quote:
ja wat daagjes geplakt aan weekend, misschien volgende maand wel wat langerquote:
Lekker lang weekend, ook wel lekkerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja wat daagjes geplakt aan weekend
komt nogquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker lang weekend, ook wel lekker
Heb je je vakantiedagen al gepland?
Zit je net, wil het niet lukken. En word er om de deur geramd dat iemand anders het toilet wil gebruikenquote:
Lekker beslissen wanneer je zelf wilt en geen rekening met schoolvakanties hoeven houden is wel lekkerquote:
Kijk uit dat je geen kontsoa pakt van de bril.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit je net, wil het niet lukken. En word er om de deur geramd dat iemand anders het toilet wil gebruiken
in een zak schijten en dan gooien naar degene die op de deur ramtquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:55 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen kontsoa pakt van de bril.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in een zak schijten en dan gooien naar degene die op de deur ramt
Gewoon in je handpalm.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in een zak schijten en dan gooien naar degene die op de deur ramt
Eet smakelijkquote:
Ik ben geen zandhaas.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:01 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
In Egypte weten ze niet beter.
Was dan de banketbakker binnengelopen, tuttenbol.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Heb net een bakkie op met een croissantjes, haal ik niet vaak omdat te vet.
Die dingen zijn ook nooit echt gaar vanbinnen bij de lidl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |