Vorige WK was toch prima. Noem eens een betere optie?quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee oud en slaat veel onzin uit. De spelers zitten er vast ook niet meer op te wachten. De laatste keer kon het eigenlijk ook al niet meer.
Misschien kan Hiddink nog een keer tussendoor, en Scholletje als interim.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:43 schreef Wereldgozer het volgende:
EK28 van Gaal
WK30 Advocaat
EK32 Koeman
WK34 van Gaal
Verfrissend, gewoon @:rambodirk
Ging lekker ja, terwijl je momentum had tegen die hondsdolle Argentijnen het op strafschoppen laten aankomen terwijl die kettingroker van Heerenveen de instructies voor het penalties tegenhouden negeert en er geen enkele pakt.quote:
Het was zelfs nog een heel stukje slechter, maar omdat Weghorst er een goal infrommelde in een wedstrijd waar je constant van het kastje naar de muur werd gespeeld is dat beeld niet blijven hangen ofzo. Om over de verlenging nog maar te zwijgen, haast nog laffer dan Koeman.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ging lekker ja, terwijl je momentum had tegen die hondsdolle Argentijnen het op strafschoppen laten aankomen terwijl die kettingroker van Heerenveen de instructies voor het penalties tegenhouden negeert en er geen enkele pakt.
Het was tragikomisch, alleen het L16 potje tegen VS was prima. Die poulewedstrijden waren stuk voor stuk belabberd en tegen Argentinië stevenden we ook op een kansloze nederlaag af tot die momenten van Weghorst. Qua niveau zat het niet boven het WK 2026.
Ik was teleurgesteld dat hij Pasveer er niet in wisselde. Die had verreweg de beste statistieken op strafschoppen en dat leek me eigenlijk de enige reden waarom hij bij de selectie zat.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ging lekker ja, terwijl je momentum had tegen die hondsdolle Argentijnen het op strafschoppen laten aankomen terwijl die kettingroker van Heerenveen de instructies voor het penalties tegenhouden negeert en er geen enkele pakt.
Hermien in het jasje van Gurney.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was tragikomisch, alleen het L16 potje tegen VS was prima. Die poulewedstrijden waren stuk voor stuk belabberd en tegen Argentinië stevenden we ook op een kansloze nederlaag af tot die momenten van Weghorst. Qua niveau zat het niet boven het WK 2026.
Hij is zelf een veel arrogantere blaag die altijd verontwaardigd vragen beantwoord alsof hij het enige genie is, terwijl het gewoon dom verward gebrabbel is van iemand die al 10 jaar geen profvoetbal meer volgt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je een bondscoach kunt aanstellen die de arrogante pers op zijn plek kan zetten, altijd doen.
Dit klinkt meer alsof je het over Johan Derksen hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is zelf een veel arrogantere blaag die altijd verontwaardigd vragen beantwoord alsof hij het enige genie is, terwijl het gewoon dom verward gebrabbel is van iemand die al 10 jaar geen profvoetbal meer volgt.
leeft herm nog?quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hermien in het jasje van Gurney.
Dan had ik hem ook wel een verkrachter genoemdquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit klinkt meer alsof je het over Johan Derksen hebt.
Ik denk dat de selectie van 2026 een stuk beter was dan die van 2022. En dan was Timber nog niet aanwezig.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan had ik hem ook wel een verkrachter genoemd
quote:Op zondag 4 december 2022 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Interlandvoetbal gaat überhaupt niet om het mooiste voetbal. Dat is echt alleen mogelijk als je zoals Spanje en Duitsland in 2010/2014 elftallen hebt waar 6 van de 11 ook samenspelen bij hun club.
Daarnaast moet je ook toevallig een fascinerend goede lichting hebben. En die hebben wij ook weer niet. Op het middenveld heb je alleen Frenkie de Jong die van een andere orde is; de rest is matig en totaal niet complementair.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bovenal hebben we met alleen Frenkie de Jong, en zéker als Gini nog eens geblesseerd is, weinig goede middenvelders die elkaar aanvullen.
Het was ook wel met een stuk slechtere spelers, en bovendien deed Lowietje maar zelden tactische keuzes die echt onbegrijpelijk waren zoals Koeman de laatste jaren voortdurend deed.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was zelfs nog een heel stukje slechter, maar omdat Weghorst er een goal infrommelde in een wedstrijd waar je constant van het kastje naar de muur werd gespeeld is dat beeld niet blijven hangen ofzo. Om over de verlenging nog maar te zwijgen, haast nog laffer dan Koeman.
Voor shagroker Noppert alleen al selecteren zouden ze je eigenlijk gewoon in een dwangbuis moeten afvoerenquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was ook wel met een stuk slechtere spelers, en bovendien deed Lowietje maar zelden tactische keuzes die echt onbegrijpelijk waren zoals Koeman de laatste jaren voortdurend deed.
Maar ik vond het nog altijd geen leuke show, die wedstrijden waren echt oogaids, raar selectiebeleid en die keepersact was echt beschamend. Sowieso moet je iedereen die Hoek en Danny Blind dichtbij het Nederlands elftal brengt direct weigeren.
Senegal was ook nog wel te billijken, eerste pot tegen een lastige ploeg 2-0 winnen op een WK is altijd prima. Ecuador was pure aids die je eigenlijk had moeten verliezen. Qatar LOL.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was ook wel met een stuk slechtere spelers, en bovendien deed Lowietje maar zelden tactische keuzes die echt onbegrijpelijk waren zoals Koeman de laatste jaren voortdurend deed.
Maar ik vond het nog altijd geen leuke show, die wedstrijden waren echt oogaids, raar selectiebeleid en die keepersact was echt beschamend. Sowieso moet je iedereen die Hoek en Danny Blind dichtbij het Nederlands elftal brengt direct weigeren.
Ohja Bijlow was toen een optie, daarom zit het zo diep bij de Feyenoorders.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:47 schreef GGMM het volgende:
Als Pasveer en Bijlow je alternatieven zijn vind ik Noppert niet zo gek
Maar had dan Pasveer gedaan inderdaad die heeft tenminste nog een fatsoenlijke trap
Nee, heeft daar helemaal 0 mee te maken (bij mij iig).quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja Bijlow was toen een optie, daarom zit het zo diep bij de Feyenoorders.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, heeft daar helemaal 0 mee te maken (bij mij iig).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |