Topic gaat over ratten door de brievenbus duwen toch?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De huidige beste voetballer ter wereld heeft het niet op straat geleerd. Was gewoon een middenklasse familie die op voetbal zat.
Topics gaan doorgaans over waar mensen in dat topic over praten.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Topic gaat over ratten door de brievenbus duwen toch?
Niet over voebal of China.
Gewoon standaard presidentssalaris. Bovengemiddeld, maar geen extreme praktijken als hier.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen idee van welke planeet jij afkomt, maar ik vermoed dat de rest van zijn salaris niet geteld wordt, want is van de bevolking.
Ik gun iedereen het genot van het lezen van mijn topics. Ik zou een monster wezen als ik mensen dit zou ontnemen.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Voelde je je nu maar eens schuldig wanneer je weer eens een kuttopic hebt geopend.
Beste man/vrouw of onzijdige, Rutte verdiende ook niet bovengemiddeld als minister-president, maar was gelukkig geen dictator.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon standaard presidentssalaris. Bovengemiddeld, maar geen extreme praktijken als hier.
Mike begon hoor. Die zit te zeiken over dierenbeulen, terwijl in China de honden een scherp blik rond hun bek krijgen en later levend gevild worden. Want dat maakt het vlees smakelijker.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel hoor. Of je moet denken dat de gemiddelde fabrieksarbeider in Nederland 200.000 euro per jaar binnenharktquote:Op maandag 13 juli 2026 18:32 schreef Firuze60 het volgende:
Rutte verdiende ook niet bovengemiddeld als minister-president
Dit. Maar ach, het was al niks en nu is het helemaal niks.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind een dood dier door de brievenbus duwen wel ziek gedrag. Een hondendrol door de brievenbus is ook smerig maar eerder puberaal gedrag te noemen dan een dode rat.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoop niet erger dan Judi![]()
![]()
![]()
Heb even een mening nodig van iemand die wat redelijker is. @:jippie , is dode dieren door andermans brievenbus persen gewoon een jeugdstreek, of gewoon sociopathisch gedrag?
En notabene nog ingepakt ook!quote:Op maandag 13 juli 2026 19:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind een dood dier door de brievenbus duwen wel ziek gedrag. Een hondendrol door de brievenbus is ook smerig maar eerder puberaal gedrag te noemen dan een dode rat.
Als je nagaat dat die brievenbus een normale opening heeft moet je kracht gebruiken om die rat er door te duwen
Bij haar broers zit dus een groter steekje los. Zij pakten dat dode dier in en lieten hun zusje hem afleveren.quote:
@timmmmm , lees je mee?quote:Op maandag 13 juli 2026 19:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bij haar broers zit dus een groter steekje los. Zij pakten dat dode dier in en lieten hun zusje hem afleveren.
Vraag me ondertussen af wat er waar is van het verhaal wat Dench vertelt.
Geveegdquote:Op maandag 13 juli 2026 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Topics gaan doorgaans over waar mensen in dat topic over praten.
Wat vind jij dan van die honden die op Chinese markten worden tentoongesteld? Met een scherpgerand blik rond hun bek, hun pootjes op hun rug vastgebonden, klaar voor de slacht? Deze martelmethoden waren 'slechts' bedoeld om het hondenvlees smakelijker te maken.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kinderen die kikkers opblazen is geen kwajongensstreek. Die mensen horen in het gesticht.
Ik voelde me als kind al schuldig als ik een keertje belletje trek deed.... Kikkers opblazen en dode dieren bij mensen afleveren, dan heb je als kind een steekje los!
Aan ieder de keuze om of te reageren of dit topic voorbij te scrollen.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lees ook even de OP van TS nog eens door. Hij vergelijkt deze daad met het vermoorden van een mens.
Dat volgens hem dan ook kan worden afgedaan als een kwajongensstreek.
Hij zet zelf de toon en gaat dan lopen zeiken over diverse backfire-reacties.
In de VS krijg je ook maar $ 400.000.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon standaard presidentssalaris. Bovengemiddeld, maar geen extreme praktijken als hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |