quote:De man van Rens Kroes, foodblogger en de zus van topmodel Doutzen Kroes, is in april 2019 door de rechtbank Amsterdam schuldig bevonden aan verkrachting. Dat is deze week bekend geworden via rechtbankdocumenten, die op verzoek van roddelvlogger Yvonne Coldeweijer zijn gepubliceerd. Hij kreeg een gevangenisstraf van 24 maanden opgelegd en ging in hoger beroep.
Showredactie 27-07-23, 12:26 Laatste update: 13:12
Het hoger beroep diende op 7 maart dit jaar bij het gerechtshof in Amsterdam. Dat is echter aangehouden, omdat de verdediging had gevraagd om getuigen te horen. Dat is inmiddels gebeurd. De zaak moet opnieuw op zitting komen, maar een nieuwe datum is nog niet gepland.
Rens’ man zou op 9 september 2016 in Amsterdam een vrouw bij de keel hebben gegrepen en haar hebben gedwongen hem oraal te bevredigen en seks met hem te hebben. Hij zou dingen gezegd hebben als ‘ik breek je nek als je je beweegt’, ‘ik vermoord je serieus’ en ‘ik wil diep in je komen’.
Rens en haar man zijn inmiddels zo’n vijftien jaar samen. Eind 2020 kregen ze samen een dochter, Maya Jade. In 2021 maakte Kroes naar aanleiding van een vraag van een fan bekend in het geniep in het huwelijksbootje te zijn gestapt. ,,We zijn drie jaar geleden getrouwd”, schreef ze toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2026 11:21 schreef Marsenal het volgende:
https://www.ad.nl/show/tw(...)-doorstaan~a8092e37/
"Tweede kindje op komst voor Rens Kroes: ‘Ik heb stormen doorstaan’
Rens Kroes (39) is in verwachting. Dat maakt ze maandag bekend op Instagram middels twee foto’s waarop ze haar babybuik showt. ‘Ik heb geleerd mijn hart te vertrouwen’, schrijft ze bij het bericht."
Als ze zegt 'ik heb stormen doorstaan', dan bedoelt deze powervrouw natuurlijk zwanger worden van iemand die nog een straf uitzit wegens verkrachting.
Ali B ofzo, ook zo'n fijne vent die haar vast op een voetstuk zet met haar volle maansyoniquote:Op maandag 13 juli 2026 13:35 schreef Marsenal het volgende:
Op Shownieuws wordt gezegd dat zij en die veroordeelde partner een kind krijgen, maar volgens mij heeft mevrouw Kroes dat zelf niet zo gezegd. Ik hoop stiekem op een liefdesbaby met een ander kansenpareltje.
Hoe en waarom krijgt hij de kans vrouwen te bezwangeren als hij in de bak zit?quote:Op maandag 13 juli 2026 13:35 schreef Marsenal het volgende:
Op Shownieuws wordt gezegd dat zij en die veroordeelde partner een kind krijgen, maar volgens mij heeft mevrouw Kroes dat zelf niet zo gezegd. Ik hoop stiekem op een liefdesbaby met een ander kansenpareltje.
Wat dat betreft zit er juist aan vrouwen weer een steekje los. Die kunnen vaak krijgen wat ze willen, zeker toch deze vrouw, en kiezen voor de meest kansloze, agressieve en leugenachtige crimineel in de omtrek. Blijft mij verbazen. Ook dat zo'n Dutroux die kleine meisjes laat doodhongeren in kelders bedolven wordt onder de liefdesbrieven vind ik raar.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ali B ofzo, ook zo'n fijne vent die haar vast op een voetstuk zet met haar volle maansyoni![]()
Boh wat een sexy praat zo op een maandag.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ali B ofzo, ook zo'n fijne vent die haar vast op een voetstuk zet met haar volle maansyoni![]()
Hij wordt vast ook wel Sid Zevenblad genoemd, invasieve woekeraar waar je nooit meer vanaf komtquote:Op maandag 13 juli 2026 13:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe en waarom krijgt hij de kans vrouwen te bezwangeren als hij in de bak zit?
Misschien is het kind zelfs wel van Sunnery, dat hij even zijn zwarte zaad heeft gedoneerd bij gebrek aan Sid op insemineerafstandquote:Op maandag 13 juli 2026 13:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Boh wat een sexy praat zo op een maandag.
Of Sunnery James en dat Doutzen een instagrampostje maakt met 'Een vorm zoeken'
Prison baby. Klinkt stabiel.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:30 schreef Viv het volgende:
Nieuw deel geopend vanwege deze ontwikkeling:
[..]
quote:"Ik heb mijn kracht gevonden en geleerd mijn hart te vertrouwen. Nu geef ik me over aan de vloed. Vol. Sterk. Beschermd", schrijft het zusje van Doutzen Kroes onder meer.
Vind het alsnog bijzonder dat ze in zijn onschuld blijft geloven. Alsof hij de laatste man op aarde is…quote:Op maandag 13 juli 2026 13:55 schreef Momo het volgende:
Zwanger worden van een man die veroordeeld is voor een gewelddadige verkrachting van een andere vrouw. Moet wel zijn toch dat hij haar overtuigd heeft dat hij onschuldig in de bak zit? Anders moeten er wel heel rare hersenkronkels zijn.
Bezoek zonder toezicht kan altijd aangevraagd worden bij een PI. Hij zal wel een uur per week mogen ketsen.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe en waarom krijgt hij de kans vrouwen te bezwangeren als hij in de bak zit?
Waarom staan we dat toe? Zo blijven hun genen in de poolquote:Op maandag 13 juli 2026 14:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bezoek zonder toezicht kan altijd aangevraagd worden bij een PI. Hij zal wel een uur per week mogen ketsen.
Het is wel een interessante vraag zijn voor de mensen hier of ze zoiets zouden geloven als hun partner hier van verdacht wordt. Hoe reageer je als de politie je /vrouw komt ophalen voor zoiets. Misschien dat velen in eerste instantie hun partner wel willen vertrouwen op hun woord, maar als de rechter hem veroordeeld tot een gevangenis straf blijf je hem geloven...quote:Op maandag 13 juli 2026 14:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind het alsnog bijzonder dat ze in zijn onschuld blijft geloven. Alsof hij de laatste man op aarde is…
Omdat ook gevangen dit soort fundamentele rechten niet zomaar afgepakt kunnen worden, denk ik?quote:Op maandag 13 juli 2026 14:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom staan we dat toe? Zo blijven hun genen in de pool
Sowieso, waar heeft ze die sloeber ooit opgeduikeld?quote:Op maandag 13 juli 2026 14:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel een interessante vraag zijn voor de mensen hier of ze zoiets zouden geloven als hun partner hier van verdacht wordt. Hoe reageer je als de politie je /vrouw komt ophalen voor zoiets. Misschien dat velen in eerste instantie hun partner wel willen vertrouwen op hun woord, maar als de rechter hem veroordeeld tot een gevangenis straf blijf je hem geloven...
Wat ik las toen ze hem ontmoette een man die nauwelijks Nederlands of Engels kon, hoe kun je verliefd worden als je niet goed kan communiceren? Rens wil ook naar Ivoorkust verhuizen met hem na zijn gevangenisstraf omdat hij hier niet meer mag blijven volgens mij...quote:Op maandag 13 juli 2026 15:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sowieso, waar heeft ze die sloeber ooit opgeduikeld?
Misschien heeft ze last van het reddersyndroom, en moet ze hem redden, helpen en fixen.
Hij werkte toch niet eens?
Oh is dat zo?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat ik las toen ze hem ontmoette een man die nauwelijks Nederlands of Engels kon, hoe kun je verliefd worden als je niet goed kan communiceren? Rens wil ook naar Ivoorkust verhuizen met hem na zijn gevangenisstraf omdat hij hier niet meer mag blijven volgens mij...
Hadden ze toen het oudste kind al?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Weet wel dat ze samen naar Ivoorkust hebben geprobeerd te vluchten zodat hij hier zijn straf kon ontlopen.
Gek wijf is het ook.
Zo gek als een deur.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Weet wel dat ze samen naar Ivoorkust hebben geprobeerd te vluchten zodat hij hier zijn straf kon ontlopen.
Gek wijf is het ook.
Nee joh, hij werkte volgens mij wel. Nu inmiddels niet meer natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sowieso, waar heeft ze die sloeber ooit opgeduikeld?
Misschien heeft ze last van het reddersyndroom, en moet ze hem redden, helpen en fixen.
Hij werkte toch niet eens?
Dit lijkt me ook wel wat gek. Ze hebben elkaar in New York ontmoet waar hij studeerde oidquote:Op maandag 13 juli 2026 15:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat ik las toen ze hem ontmoette een man die nauwelijks Nederlands of Engels kon, hoe kun je verliefd worden als je niet goed kan communiceren? Rens wil ook naar Ivoorkust verhuizen met hem na zijn gevangenisstraf omdat hij hier niet meer mag blijven volgens mij...
Hoe kom je aan die informatie?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel wat gek. Ze hebben elkaar in New York ontmoet waar hij studeerde oid
Het is geen fundamenteel recht om te kunnen neuken als je in de gevangenis zit. Neuken is sowieso geen fundamenteel recht.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Omdat ook gevangen dit soort fundamentele rechten niet zomaar afgepakt kunnen worden, denk ik?
Het is ook wel prettig voor de sfeer als ze af en toe even de druk van de ketel kunnen halen, denk ik.
Dat is dus een probleem.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is geen fundamenteel recht om te kunnen neuken als je in de gevangenis zit. Neuken is sowieso geen fundamenteel recht.
Wat voor man? Ook een verkrachter of wat bedoel je?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:53 schreef LXIV het volgende:
Het is apart dat haar zus ook zo'n man heeft. Dan denk ik: Wat is daar gebeurd in die familie vroeger?
Sociale relaties, bedoel ik dan eigenlijk. Zonder pottenkijkers. En dan gaat een rechter natuurlijk alleen nee zeggen op seksrelaties als daar goede aanleiding voor is. En dat is er, denk ik, zelden. Zelfs een zedendelict plegen is nog geen kant en klare reden om iemand een BZT te weigeren.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is geen fundamenteel recht om te kunnen neuken als je in de gevangenis zit. Neuken is sowieso geen fundamenteel recht.
Echt? Ook al hebben ze dan allebei een verkrachter als vader?quote:Op maandag 13 juli 2026 16:15 schreef potjecreme het volgende:
Kan mij voorstellen dat ze een volle zus of broer voor haar kind wil.
Gedeelde smart is halve smart! Anders is het toch al gauw driekwart-smartquote:Op maandag 13 juli 2026 16:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Echt? Ook al hebben ze dan allebei een verkrachter als vader?
Soort sociaal experimentquote:Op maandag 13 juli 2026 16:20 schreef Viv het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2026 16:15 schreef potjecreme het volgende:
Kan mij voorstellen dat ze een volle zus of broer voor haar kind wil.
In een Q&A. En geen idee wat voor werk hij ooit deed.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie?
En wat voor werk deed hij dan?
Het enige wat ik kan vinden is een vaag bedrijfje ergens in Friesland op zijn naam.
De man van haar zus is ook een verkrachter, wil je dat zeggen?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:53 schreef LXIV het volgende:
Het is apart dat haar zus ook zo'n man heeft. Dan denk ik: Wat is daar gebeurd in die familie vroeger?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 13 juli 2026 16:32 schreef Gutso het volgende:
[..]
In een Q&A. En geen idee wat voor werk hij ooit deed.
Jamaar ik houd van hem!quote:Op maandag 13 juli 2026 13:32 schreef Gutso het volgende:
Tsja. Ze zal wel geloven dat hij onschuldig is ofzo...
quote:
Ja. Genoeg vrouwen die nog een kind met een mafklapper maken zodat de kinderen volle broer/zus zijn én dat zij niet van meerdere mannen een kind hebben.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:20 schreef Viv het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |