Een lege doek met mutsje, denk ik?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Heel sneu, maar ik kom er maar niet uit waar ik naar kijk. Waar liggen die handen op?
Dit. Het kindje is natuurlijk veel kleiner dan wanneer het volgroeid zou zijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarom een lege doek? Gewoon het kindje lijkt me.
Je kijkt bovenop het hoofdje, met mutsje.
Als ze zegt 'ik heb stormen doorstaan', dan bedoelt deze powervrouw natuurlijk zwanger worden van iemand die nog een straf uitzit wegens verkrachting.quote:Tweede kindje op komst voor Rens Kroes: ‘Ik heb stormen doorstaan’
Rens Kroes (39) is in verwachting. Dat maakt ze maandag bekend op Instagram middels twee foto’s waarop ze haar babybuik showt. ‘Ik heb geleerd mijn hart te vertrouwen’, schrijft ze bij het bericht.
Ja ze ligt ook niet heel lekker in het dorp.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:21 schreef Marsenal het volgende:
https://www.ad.nl/show/tw(...)-doorstaan~a8092e37/
[..]
Als ze zegt 'ik heb stormen doorstaan', dan bedoelt deze powervrouw natuurlijk zwanger worden van iemand die nog een straf uitzit wegens verkrachting.
Even neuken tijdens bezoek in een cel.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:21 schreef Marsenal het volgende:
https://www.ad.nl/show/tw(...)-doorstaan~a8092e37/
[..]
Als ze zegt 'ik heb stormen doorstaan', dan bedoelt deze powervrouw natuurlijk zwanger worden van iemand die nog een straf uitzit wegens verkrachting.
Ja ze is wel vol.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
‘Ik volgde de rivier en luisterde naar de hartslag van Moeder Aarde. Ze leidde me door diepe wateren, op weg naar de oceaan. Ik heb stormen doorstaan, mijn kracht gevonden en geleerd mijn hart te vertrouwen. Nu geef ik me over aan het getij. Vol. Sterk. Beschermd. En ik stroom verder...’, schrijft Kroes in het Engels bij de bekendmaking van haar zwangerschap.
quote:Op maandag 13 juli 2026 11:47 schreef Marsenal het volgende:
Als mijn verkering zo sprak zou ik ook liever in de isoleer willen
Wtf lees ik.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
‘Ik volgde de rivier en luisterde naar de hartslag van Moeder Aarde. Ze leidde me door diepe wateren, op weg naar de oceaan. Ik heb stormen doorstaan, mijn kracht gevonden en geleerd mijn hart te vertrouwen. Nu geef ik me over aan het getij. Vol. Sterk. Beschermd. En ik stroom verder...’, schrijft Kroes in het Engels bij de bekendmaking van haar zwangerschap.
Het is dat ze zwanger is, anders had ik gedacht dat ze flink onder invloed was van het één of het ander.quote:
Jammer, was wel benieuwd naar de reacties.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze heeft haar profiel afgesloten op insta.
Kan nog steeds.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is dat ze zwanger is, anders had ik gedacht dat ze flink onder invloed was van het één of het ander.
Ik ben wel benieuwd hoe haar bevalling zal gaan. Vast ook met allemaal zweverige toeters en bellen.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan nog steeds.
Maar nee ze is vast gewoon een zweefteef.
Lekker influencen op een afgesloten profiel.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze heeft haar profiel afgesloten op insta.
En krijgt hij straks bevallingsverlof? Of hoe gaat dat?quote:Op maandag 13 juli 2026 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Even neuken tijdens bezoek in een cel.
Iets is haar wel behoorlijk naar het hoofd gestegen.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is dat ze zwanger is, anders had ik gedacht dat ze flink onder invloed was van het één of het ander.
Volle maan?quote:Op maandag 13 juli 2026 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iets is haar wel behoorlijk naar het hoofd gestegen.
Het zijn sterke schouders die de weelde kunnen dragen.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
En krijgt hij straks bevallingsverlof? Of hoe gaat dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |