Die heb ik helaas moeten laten schieten. Had ze graag weer eens gezien.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
2 weken geleden was ik bij de The Black Crowes in 013. Dat soulfulle gejammer van Chris Robinson bovenop die roestbruine gitaren blijft het goed doen voor mij. Ze waren in de 90's al retro, laat staan in 2026
Een uur vind ik ook wel erg kort.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:27 schreef En1gma het volgende:
Zaterdag naar Biohazard in de Melkweg geweest, klonk best prima. Minpunt was wel dat ze nog geen uur speelden, dus nogal aan de korte kant.
Voorpret is helemaal prima, maar dieven lezen ook mee. Ik post liever achterafquote:Op maandag 13 juli 2026 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Voor de mensen die hun volgende concert willen melden: MUZ / Mijn volgende concert is:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Dit vind ik lef hebben. Respectquote:Op maandag 13 juli 2026 16:22 schreef Wantie het volgende:
Guus Meeuwis in het Concertgebouw in Amsterdam.
Leuk om zijn repertoire te horen onder begeleiding van een symfonieorkest.
quote:Op maandag 13 juli 2026 16:06 schreef Berkery het volgende:
Vrijdag ben ik naar System of a Down & Queens of the stone Age in Dusseldorf geweest. Dat was tenminste de planning, de organisatie dacht er anders over.Oh Christ, dat is wel heel erg slecht geregeld. Van Duitsers verwacht je dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Een mega clusterfuck. En op dezelfde locatie dit weekend optredens van OneRepublic en Pitbullquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh Christ, dat is wel heel erg slecht geregeld. Van Duitsers verwacht je dat niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |