Ik ben slechts cultuurrealist en fervent patroonerkenner.quote:<Knip>
Wat een onzin, Oost-Aziatische mensen veroorzaken bijvoorbeeld geen extreem disproportionele overlast in Nederland of Europa, dus het zou onzinnig zijn om ze aanvullend te controleren.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Iedereen uit de etnische groep(en) van de meest voorkomende daders bij voorbaat etnisch profileren gaat al ver. Maar kun jij mij vertellen waarom je daarbovenop ook nog eens talrijke groepen wil toevoegen die er zowel als etnische groepen en individueel echt geen zak mee te maken hebben?
Als in: we weten dat de overlast veroorzaakt wordt door groepen Noord-Afrikaanse jongeren, maar laten we ons niet specifiek richten op die groep, maar op iedereen met een niet-blanke huidskleur!
Makes sense
Dit blijven sommigen hier maar herhalen, maar ik heb nog steeds niemand horen beargumenteren waarom je daarom dan iedere niet-blanke zou moeten aanpakken.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef Telefoonvork het volgende:
Het zijn dan ook vaak de lichtgetinte jongens die vaak de problemen veroorzaken.
Als je het aan de stok hebt met eentje, krijg je gelijk een groep van 25 man achter je aan.
Wie claimt dat dan?quote:Op zondag 12 juli 2026 20:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit blijven sommigen hier maar herhalen, maar ik heb nog steeds niemand horen beargumenteren waarom je daarom dan iedere niet-blanke zou moeten aanpakken.
Maar toch wil je zelf andere niet-blanke etnische groepen, die geen overlast in zwembaden veroorzaken, aanvullend laten controleren.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:25 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik ben slechts cultuurrealist en fervent patroonerkenner.
[..]
Wat een onzin, Oost-Aziatische mensen veroorzaken bijvoorbeeld geen extreem disproportionele overlast in Nederland of Europa, dus het zou onzinnig zijn om ze aanvullend te controleren.
quote:Op zondag 12 juli 2026 17:48 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Het verschil tussen zwembaden waar alleen blanken aanwezig zijn en gemengde gelegenheden is echt dag en nacht. Je beseft pas aan wat voor hel mensen tegenwoordig blootgesteld worden zodra je ervaart hoe het ook kan.
Ik reageer daar op iemand die het specifiek over Marokkanen heeft, ik zal in het vervolg specificeren dat Oost-Aziaten geen negatieve invloed hebben op de algemene sfeer en leefbaarheid van specifiek zwembaden en de maatschappij in zijn algemeen.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar toch wil je zelf andere niet-blanke etnische groepen, die geen overlast in zwembaden veroorzaken, aanvullend laten controleren.
Je hebt het ook continu over blank vs niet-blank.
[..]
Nogmaals, het zijn niet alleen Oost-Aziaten die zich prima gedragen in zwembaden. Het gros van de niet blanke allochtonen gedraagt zich prima in zwembaden. Dus nogmaals: waarom deze groepen allemaal preventief controleren?quote:Op zondag 12 juli 2026 20:42 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik reageer daar op iemand die het specifiek over Marokkanen heeft, ik zal in het vervolg specificeren dat Oost-Aziaten geen negatieve invloed hebben op de algemene sfeer en leefbaarheid van specifiek zwembaden en de maatschappij in zijn algemeen.
Zoals? Van India tot het Carabisch gebied is het veelal ellende, vooral voor vrouwen en meisjes.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn niet alleen Oost-Aziaten die zich prima gedragen in zwembaden. Het gros van de niet blanke allochtonen gedraagt zich prima in zwembaden.
Ten eerste gaat dit nieuwsbericht over zwembadterreur. Kom eens met bronnen dat mensen van India tot het Caribisch gebied zwembaden terroriseren.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:55 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Zoals? Van India tot het Carabisch gebied is het veelal ellende, vooral voor vrouwen en meisjes.
Poeh dat zijn vrij veel landen hoor, denk niet dat ik daar veel zin in heb. Zal de 250.000 Britse slachtoffertjes van Pakistanen even vragen of ze een account willen aanmaken.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ten eerste gaat dit nieuwsbericht over zwembadterreur. Kom eens met bronnen dat mensen van India tot het Caribisch gebied zwembaden terroriseren.
En offtopic:
Kom eens met bronnen dat vrouwen en meisjes regelmatig worden lastiggevallen door mensen van India tot het Caribisch gebied?
Je kan niks vinden over structurele problemen mbt vrouwen lastigvallen wanneer het gaat over niet-moslims met niet-blanke huidskleur in Nederland?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:11 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Poeh dat zijn vrij veel landen hoor, denk niet dat ik daar veel zin in heb. Zal de 250.000 Britse slachtoffertjes van Pakistanen even vragen of ze een account willen aanmaken.
Dat zijn er nogal wat, in Afrika en het Midden-Oosten.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je kan niks vinden over structurele problemen mbt vrouwen lastigvallen wanneer het gaat over niet-moslims met niet-blanke huidskleur in Nederland?![]()
Je moet blijkbaar zo ver zoeken dat je iets uit een ander land nodig hebt en dan ook nog eens uitkomt bij een groep die notabene qua religie en socio-economische achtergrond erg vergelijkbaar is als de Noord-Afrikaanse zwembad terroristen in NL?
Je draait eromheen.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:23 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat, in Afrika en het Midden-Oosten.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn niet alleen Oost-Aziaten die zich prima gedragen in zwembaden. Het gros van de niet blanke allochtonen gedraagt zich prima in zwembaden. Dus nogmaals: waarom deze groepen allemaal preventief controleren?
Oke, kom dan eens met voorbeelden van structurele overlast in zwembaden door niet-moslim allochtone jongeren. Ik heb het zelf in ieder geval nooit ervaren en in de vele nieuwsberichten en verhalen die ik van bekenden gehoord heb waren het nagenoeg altijd Islamitische, meestal Noord-Afrikaanse jongens.quote:
Ik geloof dat je zijn post verkeerd opvat.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oke, kom dan eens met voorbeelden van structurele overlast in zwembaden door niet-moslim allochtone jongeren. Ik heb het zelf in ieder geval nooit ervaren en in de vele nieuwsberichten en verhalen die ik van bekenden gehoord heb waren het nagenoeg altijd Islamitische, meestal Noord-Afrikaanse jongens.
Laten we het bij de zwembaden in Nederland houden, dat discussieert wat prettiger.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:11 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Poeh dat zijn vrij veel landen hoor, denk niet dat ik daar veel zin in heb. Zal de 250.000 Britse slachtoffertjes van Pakistanen even vragen of ze een account willen aanmaken.
Ik nam aan dat hij sarcastisch was, hoe moet ik zijn post dan opvatten?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zijn post verkeerd opvat.
Ik kan het mis hebben maar ik had meer het idee dat hij moest lachen omdat men dat bewijs natuurlijk niet gaat vinden.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik nam aan dat hij sarcastisch was, hoe moet ik zijn post dan opvatten?
Ow, geen ideequote:Op zondag 12 juli 2026 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar ik had meer het idee dat hij moest lachen omdat men dat bewijs natuurlijk niet gaat vinden.
Ik meende dat het gros aangaf dat dan iedereen controleren de beste optie was?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:53 schreef KreKkeR het volgende:
Ontopic:
Zover ik weet komt de structurele overlast in zwembaden in NL vooral vanuit islamitische jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst. Nog iets verder gespecificeerd: vaak de groep uit achterwijken met conservatieve niet geïntegreerde niet of laagopgeleide ouders.
Betekent dit dus dat het gros van jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst overlast veroorzaken: nee.
Jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst daarom preventief anders behandelen gaat al heel erg ver.
Maar ik kan me nog voorstellen dat mensen uit pure wanhoop bij groepen zeggen: "ja maar wat moeten we dan doen tegen die continu overlast??"
Wat ik zo opvallend vind is dat er hier enkele users zijn die zeggen: "hey weet je wat, laten we niet 'heel erg ver gaan' door mensen van Noord-Afrikaanse afkomst bij zwembaden extra te controleren" (en dit is al niet oke), "nee, laten we gewoon alle niet-blanken extra controleren! Want hey, als we dan toch bezig zijn, waarom ook niet he?"
Er wordt een glijbaan naar hem vernoemd.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:54 schreef Tengano het volgende:
Heeft het bruine jongetje inmiddels al een gratis jaarabonement gekregen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |