Ik hoop in vredesnaam dat zijn remmen nog werken.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stukken voor Pidcock. Dat komt slecht uit.
Waarom niet. Uitstekende etappe gereden.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand hier dat Pidders gunt.
Nee die hebben we nog nodig om Mathieu aan de ritzege te helpen.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Klopt; blij dat-ie terug is. Ze kunnen nu alleen nog maar werkers gebruiken.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je leest niet helemaal goedquote:Op zondag 12 juli 2026 17:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Waarom niet. Uitstekende etappe gereden.
Pidcock zijn versnellingen stopte ermee in de afdaling waarna hij de boel vakkundig in elkaar trapte al dalende.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje ik heb heel wat gemist. Bezoek![]()
Haha "een leven" nee op Fok! heb je daar geen tijd voor vriendquote:Op zondag 12 juli 2026 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is nogal wat geklaagd.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
DIe gaan dinsdag los, 14 juli.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:03 schreef kilon het volgende:
Zolang een Fransman maar niet wint. Dat is altijd leuk bij de Tour, als dat maar op zich laat wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |