Ik hoop in vredesnaam dat zijn remmen nog werken.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stukken voor Pidcock. Dat komt slecht uit.
Waarom niet. Uitstekende etappe gereden.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand hier dat Pidders gunt.
Nee die hebben we nog nodig om Mathieu aan de ritzege te helpen.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Klopt; blij dat-ie terug is. Ze kunnen nu alleen nog maar werkers gebruiken.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je leest niet helemaal goedquote:Op zondag 12 juli 2026 17:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Waarom niet. Uitstekende etappe gereden.
Pidcock zijn versnellingen stopte ermee in de afdaling waarna hij de boel vakkundig in elkaar trapte al dalende.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje ik heb heel wat gemist. Bezoek![]()
Haha "een leven" nee op Fok! heb je daar geen tijd voor vriendquote:Op zondag 12 juli 2026 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is nogal wat geklaagd.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
DIe gaan dinsdag los, 14 juli.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:03 schreef kilon het volgende:
Zolang een Fransman maar niet wint. Dat is altijd leuk bij de Tour, als dat maar op zich laat wachten.
Had je een dame besteld?quote:Op zondag 12 juli 2026 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
En het belletje, het belletje van de ploegleider.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Simmons nog in de achtervolging, gunstig voor de koplopers.
Het is wel een etappe om je dood aan te ergeren idd, maar toch best leukquote:Op zondag 12 juli 2026 17:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er is nogal wat geklaagd.
Maar het is gewoon een godenetappe.
Dankzij de koplopers en dankzij de achtervolgers.
En dat in deze oven.
Neim mann, schitterende dronebeeldenquote:Op zondag 12 juli 2026 17:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Het is wel een etappe om je dood aan te ergeren idd, maar toch best leuk
Sow!quote:Op zondag 12 juli 2026 17:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Z'n moeder zeker?
Wim Tellens weet daar wel raad mee.
Tegen 4 brommers, vooral bergaf. Lijkt me nietquote:Op zondag 12 juli 2026 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet Lidl nog kunnen redden, maar slim is het niet.
Alle emoties komen wel los.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Het is wel een etappe om je dood aan te ergeren idd, maar toch best leuk
Oh ja ergernis heb ik ook vaak last van maar gelukkig ben ik het meestal ook zo weer kwijtquote:Op zondag 12 juli 2026 17:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Alle emoties komen wel los.
Dus een gave etappe.
Verder erger ik me persoonlijk vooral aan chronische ergernis.
Maar zelfs dat weet ik meestal te verdringen.
(Anders was ik hier niet.)
Hij zal voor een reden gelost zijn.quote:
Achquote:Op zondag 12 juli 2026 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Losing time to the 2 GC guys up front.
Aan dergelijke gasten kan ik me echt dood ergeren.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ergernis heb ik ook vaak last van maar gelukkig ben ik het meestal ook zo weer kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |