Huh wat? Aan mij?quote:Op zondag 12 juli 2026 17:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Aan dergelijke gasten kan ik me echt dood ergeren.
Lidl trek is teruggepakt, ze hebben hun doel al bereiktquote:Op zondag 12 juli 2026 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Peloton is klaar. Toch bizar dat UAE niet even door trapt.
Pogacar moet zelf sprinten?quote:Op zondag 12 juli 2026 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Peloton is klaar. Toch bizar dat UAE niet even door trapt.
Wat let je?quote:
Jose vrij in t verkeer laten lijkt me vragen om ongelukkenquote:Op zondag 12 juli 2026 17:11 schreef Felagund het volgende:
Jose wil de auto van Vive le Velo winnen?
Als dat echt het doel is kun je Ganna ook wel bijzetten.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Losing time to the 2 GC guys up front.
En hoe gaat Baudin hier winnen? Die zal toch straks ook gaan passenquote:Op zondag 12 juli 2026 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Johannessen, de hele reden dat het peloton überhaupt rijdt, met halve beurtjes.
Pijnstiller erin en door de pijngrens beuken.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En hoe gaat Baudin hier winnen? Die zal toch straks ook gaan passen
Dan verwacht je wel wat van hen!quote:Op zondag 12 juli 2026 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou denken dat Skjelmose en Ayuso die 10 kilometer ook wel kunnen meedraaien.
Wishful thinkingquote:Op zondag 12 juli 2026 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou denken dat Skjelmose en Ayuso die 10 kilometer ook wel kunnen meedraaien.
Heb je ze zien rijden in etappe met Tourmalet?quote:Op zondag 12 juli 2026 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kunt Ayuso niet?quote:Op zondag 12 juli 2026 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laatste 800m gaan 4.1% omhoog. Dat kan Pidcock ook wel.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:15 schreef kilon het volgende:
Wie van de 4 heeft (normaal gesproken) de beste kansen? Ik ben niet zo'n expert dat ik verder kom dan Van der Poel.
Hij heeft wel al vrij veel energie in de etappe gestopt.
Dit laatste strookje overleven, daarna vals plat omlaag tot in de laatste kilometer.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaan ze wel redden. Ze verliezen niets meer.
Ja, anders komen ze er niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |