Je loopt nu met je eigen domheid te koop.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Omdat-ie zijn eigen moeder heeft geneukt?
Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je loopt nu met je eigen domheid te koop.
Heb nog twee Texel's Tuunwal staan.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Raak ook wat uitgekeken op de blondjes. Doe mij maar tripels
Standaarddrinker?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Raak ook wat uitgekeken op de blondjes. Doe mij maar tripels
Geen zin in. Ben benieuwd of iemand ze eens gaat vragen waarom Wellens in z’n eentje harder rijdt dan zo’n sterke kopgroep.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Karrel zit al klaar om vanavond Wim Tellens te bewieroken.
Daar krijg je na 14 dagen ook een keer genoeg van.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Omdat-ie zijn eigen moeder heeft geneukt?
De rest heeft gewoon geen zin om relatietherapeut te spelen.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:47 schreef The_Undertone het volgende:
Slechts 2 Red Bulls in het 'peloton', pauperteam
Graag gedaan.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet wie ik op moet stellen in de cyclingmaster.
Dat zegt ook niet alles, renners in een kopgroep hebben een heel ander belang dan iemand die achtervolgt, de achtervolger hoeft zich niet te sparenquote:Op zondag 12 juli 2026 16:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Geen zin in. Ben benieuwd of iemand ze eens gaat vragen waarom Wellens in z’n eentje harder rijdt dan zo’n sterke kopgroep.
Lol.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar krijg je na 14 dagen ook een keer genoeg van.
Er zijn nog wel kansen voor Pogi om het solo te proberenquote:Op zondag 12 juli 2026 16:19 schreef kilon het volgende:
Zit UAE nou te rijden voor Pedersen? Die wordt in een gouden zetel naar de finish gebracht zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |