Dinsdag gaat dit sowieso ook gebeuren. Pogacar moet volgens zijn fragiele ego wraak nemen in Le Lioran.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had dit showtje dinsdag pas verwacht
Inderdaadquote:Op zondag 12 juli 2026 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er zit een rustdag tussen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is daar gebeurd?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dinsdag gaat dit sowieso ook gebeuren. Pogacar moet volgens zijn fragiele ego wraak nemen in Le Lioran.
Mes zit te lachen op plek 10quote:Op zondag 12 juli 2026 16:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lossen er nog gasten uit het peloton?
Ik denk van wel ja.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:10 schreef Pistolero het volgende:
Ik dacht even in te schakelen voor een leuke vluchtersrit, maar ik lees dat ik al voorzichtig kan beginnen aan de meltdown?
Karrel zit al klaar om vanavond Wim Tellens te bewieroken.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:10 schreef Tommeke het volgende:
Echt klaar met dit Gewiss on steroids. Ben benieuwd wanneer er eens kritische vragen gaan komen.
Raak ook wat uitgekeken op de blondjes. Doe mij maar tripelsquote:Op zondag 12 juli 2026 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Leffe blond is geen succes vandaag. Het is me weleens beter gevallen. Bah.
Dan ben je ook wel veel te laat ingeschakeld!quote:Op zondag 12 juli 2026 16:10 schreef Pistolero het volgende:
Ik dacht even in te schakelen voor een leuke vluchtersrit, maar ik lees dat ik al voorzichtig kan beginnen aan de meltdown?
Voorzichtig?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:10 schreef Pistolero het volgende:
Elke morgen, voor het gekookte eitje, komt dit opborrelen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op basis van welke informatie of kennis geef je dit advies?
Omdat-ie zijn eigen moeder heeft geneukt?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Karrel zit al klaar om vanavond Wim Tellens te bewieroken.
Na een dagje werken lekker Claro's wegtikken op mijn dakterrasquote:Op zondag 12 juli 2026 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Leffe blond is geen succes vandaag. Het is me weleens beter gevallen. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |