De bus verliest ook niet enorm snel terrein, dus de kopgroep rijdt ook niet echt een indrukwekkend tempo. Dat gezegd zijnde doet Wellens uiteraard nog wel absurde dingen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet alles, renners in een kopgroep hebben een heel ander belang dan iemand die achtervolgt, de achtervolger hoeft zich niet te sparen
Alleen Wellens doet het wel heel lang..
Zo zwaar lijkt het restant van de rit nou ook niet meer. Tenzij ze er nog een extra versnelling op gaan gooien misschien.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zijn nog wel kansen voor Pogi om het solo te proberen
Nou ik denk niet dat ze vrolijk zitten te klaverjassen met een ijsje in die sprintersbus hoor.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:21 schreef Felagund het volgende:
Jose is ziedend over de tijdslimiet, vroeger moest je echt koersen om op tijd binnen te geraken!
Watte? Dit gaat over dinsdag he. Niet vandaag.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gemist in je voorbeschouwing?
Nog wel een muurtje zometeen. Duo-attack met Isaac.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Zo zwaar lijkt het restant van de rit nou ook niet meer. Tenzij ze er nog een extra versnelling op gaan gooien misschien.
Ik bedoel, hoe heb je dat vandaag gemist?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Watte? Dit gaat over dinsdag he. Niet vandaag.
Ducrot mijn godquote:Op zondag 12 juli 2026 16:22 schreef Toby56 het volgende:
Bij de NOS snapt niemand wat UAE doet.
Dan hadden ze Ducrot maar moeten houden.
Die had hen kunnen vertellen dat dit "het nieuwe wielrennen" is.
Wat heb ik gemist? Dat ik ondanks al mijn cynisme UAE alsnog heb onderschat?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoel, hoe heb je dat vandaag gemist?
Waarom zou je in een voorbeschouwing voor vandaag over de rit van dinsdag praten?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoel, hoe heb je dat vandaag gemist?
Hij was ook goed met uit het raam hangen bij de finish.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ducrot mijn godik zal zijn Verzamelde Werken er nogeens bij pakken inderdaad
Wat kon die lullen joh
Jose leefde dan ook in de tijd dat t s winters nog standaard min tien wasquote:Op zondag 12 juli 2026 16:21 schreef Felagund het volgende:
Jose is ziedend over de tijdslimiet, vroeger moest je echt koersen om op tijd binnen te geraken!
Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Dat ik ondanks al mijn cynisme UAE alsnog heb onderschat?
Was wel leuk geweest als hij dat nu vanuit Hilversum had gedaan elke dagquote:Op zondag 12 juli 2026 16:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij was ook goed met uit het raam hangen bij de finish.
Maar goed dat-ie niet in Rusland woont.
"Ik zie niks nie meer! Ik zie niks nie meer!"quote:Op zondag 12 juli 2026 16:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest als hij dat nu vanuit Hilversum had gedaan elke dag
Anderen zijn er al genoeg. Daar weet jij alles van.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.
Laat ze maar lullen. Gewoon jezelf blijven.
Ja, dat je Pogi en Del Toro niet op 1 en 2 hebt vandaag.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Dat ik ondanks al mijn cynisme UAE alsnog heb onderschat?
Teveel eer.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Anderen zijn er al genoeg. Daar weet jij alles van.
Ja, dom van me. Overkomt me dinsdag zeer zeker niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dat je Pogi en Del Toro niet op 1 en 2 hebt vandaag.
Geen ijszakje voor REMCO!quote:Op zondag 12 juli 2026 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
De haatcampagne tegen Lipowitz begint op gang te komen.
Ik hoop dat Pogi ziek wordt en dat Lipo de Tour wint.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
De haatcampagne tegen Lipowitz begint op gang te komen.
Ik zeg toch niks?quote:
Hij was destijds uiteraard veel behulpzamer voor zijn kopman Kuiper.quote:
Anti-held Lipowitz die de Tour wint...dat zou echt fantastisch zijnquote:Op zondag 12 juli 2026 16:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Pogi ziek wordt en dat Lipo de Tour wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |