Worden ze bij de VRT ziedendquote:Op zondag 12 juli 2026 16:33 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Anti-held Lipowitz die de Tour wint...dat zou echt fantastisch zijn
Starten op het warmste moment van de dag, heel goed.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon starten om 16u en aankomen rond 20u blijft toch licht tot 22u ofzo. Dan lok je nog eens extra kijkers ook want beter uur om te kijken.
Zo voorkom je de hitte ook
Dat zou ik ook niet meteen zeggenquote:Op zondag 12 juli 2026 16:34 schreef Momo het volgende:
Lipowitz zal zich wel schikken als de ploegbaas dat wil
BEFEHL IST BEFEHLquote:Op zondag 12 juli 2026 16:34 schreef Momo het volgende:
Lipowitz zal zich wel schikken als de ploegbaas dat wil
Tussen 16:00 en 18:00 is het juist het warmst…quote:Op zondag 12 juli 2026 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon starten om 16u en aankomen rond 20u blijft toch licht tot 22u ofzo. Dan lok je nog eens extra kijkers ook want beter uur om te kijken.
Zo voorkom je de hitte ook
Een Belgenmop op zondag... je verzint het niet. Daar kan geen UAE tegenop.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Starten op het warmste moment van de dag, heel goed.
quote:Op zondag 12 juli 2026 16:34 schreef wimderon het volgende:
Bob had al voorzien dat Ineos zou gaan sprinten met Vauquelin.
Jose is al jarenlang heel zuur over alle niet-Belgen. Hij had allang opgeborgen moeten wordenquote:
Man toch trek je weer mijn post in belachelijke vanaf 18u koelt het al snel af hoef je maar 2 uur in de warmte te koersenquote:Op zondag 12 juli 2026 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Starten op het warmste moment van de dag, heel goed.
Volstrekt onnavolgbaar.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:37 schreef wimderon het volgende:
UAE nu compleet weg ook. Dit is gespeeld.
Waarom zouden ze er nu opeens mee ophouden.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:37 schreef wimderon het volgende:
UAE nu compleet weg ook. Dit is gespeeld.
Niet als het zo lang licht blijftquote:Op zondag 12 juli 2026 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Man toch trek je weer mijn post in belachelijke vanaf 18u koelt het al snel af hoef je maar 2 uur in de warmte te koersen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |