Toch doe je er alles aan om te winnen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 22:23 schreef epicbeardman het volgende:
Als je nou eens objectief zou gaan redenen en niet als een gevaccineerde dan zou het de discussie al erg ten goede komen.
Niemand wint op dit forum. Is ook niet de bedoeling van een forum.
Nee hoor, ik kan niet verliezen omdat ik deze posts allemaal niet zie als een spelletje. Ik probeer de lezers van fok te informeren terwijl jij msm napraat.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch doe je er alles aan om te winnen.
Tegen een gevaccineerde praten is net alsof je met een extremistische imam wil overtuigen dat islam vergifquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan niet verliezen omdat ik deze posts allemaal niet zie als een spelletje. Ik probeer de lezers van fok te informeren terwijl jij msm napraat.
Jij brengt letterlijk heel weinig nieuw nieuws op de tafel. Blijft in de oude retoriek hangen en verrijkt jezelf niet met de laatste informatie, dan wel gelimiteerde informatie. Daarnaast bevat je volgens mij nog niet helemaal dat dingen nooit zijn zoals het wordt voorgespiegeld in de msm.
Tegen een gevaccineerde praten is net alsof je met een extremistische imam wil overtuigen dat islam vergif is.
Zelfs als je bij de volgende booster een kwaal krijgt zal je nog positief uitspreken over de farmaceutische handel.
We zijn hier ying en yang.
Ik wist niet dat Alaska, Florida en Texas pro vax staten waren.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Michigan, much of the U.S. in COVID-19 surge
Wel vreemd dat de Democraten nog de covid game aan het spelen zijn in de pro-vaxxed states het escaleert. Ik bedoel TDSer Bill Nye is net voor de 6de keer gebokst. En nog krijgen de democratische bolwerken zo veel positives.
Of is het toch weer de midterms en mail in ballots! Ding ding ding
Wil iemand een rood pilletje van mij?
Ja kan ze eindelijk weer een normaal gesprek met haar zoon voeren, ipv de hele tijd gedist worden als gevaccineerde...quote:Op zondag 27 september 2026 00:06 schreef epicbeardman het volgende:
In other news, mijn moeder neemt de booster niet dit jaar 🎉🙌 alleen de griepprik.
Lang leven mijn moeder.
Hmmm 🤔quote:The CDC knew the COVID mRNA shots were causing myocarditis in young men and strokes in seniors and said nothing.
Subpoenaed records show the agencies sat on a myocarditis signal from Israel in February 2021, drafted a public alert, then chose not to send it. They even shared that alert with Pfizer and Moderna before telling the public.
When the stroke signal appeared in their own safety data in late 2022, they still kept recommending boosters for adults over 65.
What they buried was how the shots were built.
The COVID shot was never one vaccine. It was three, stacked on top of each other, and each one was a place where safety lost to speed.
The antigen chosen was the positively charged spike protein, which is inherently toxic. The lipid nanoparticles that carried it damage every cell membrane they touch. And the mRNA was built with a synthetic building block that does not exist in the human body, so it resisted breakdown and kept producing spike protein for months or years after injection.
That is why spike protein injuries have become one of the most widespread and complex illnesses we face, and why there are still no established protocols for treating them.
I spent a long time on the question of what actually helps, and this article covers the treatments that have consistently worked, why most of the popular ones fail, and what we now know about shedding.
quote:A bombshell sworn declaration filed in federal court is raising new questions about the Biden-era COVID-19 vaccine mandate imposed on America’s military.
According to TrialSite News, Army Lt. Col. Theresa Long, a retired Army flight surgeon now serving as senior medical military adviser to Health Secretary Robert F. Kennedy Jr. and reporting to War Secretary Pete Hegseth, filed a sworn declaration in Adirim v. U.S. Central Intelligence Agency et al., in the Eastern District of Virginia.
Long told the court she has firsthand knowledge of more than 29 service-member deaths after COVID-19 vaccination and that she has been tasked with examining roughly 55,000 military-linked adverse-event reports, including 2,544 death reports in the federal Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS).
Staat gewoon tussen de bijwerkingenquote:
https://www.apotheek.nl/m(...)ertekst#bijwerkingenquote:Deze bijwerking is zeer zeldzaam en treedt meestal binnen 2 weken na de vaccinatie op. Ook komt het vaker voor na een tweede vaccinatie en bij jongere mannen. U kunt last krijgen van pijn op uw borst, (niet regelmatige) hartkloppingen of kortademig zijn. Heeft u een van deze klachten? Waarschuw dan uw arts
Dat is een kwestie van de boel verdraaien.quote:Op zondag 27 september 2026 00:13 schreef epicbeardman het volgende:
More soldiers died from the Covid vaccine 2,573 than from Pearl Harbor 2,403, Change My Mind. 55,000 adverse events reported to VAERS & that ratio makes sense compared to what the rest of the population’s deaths were. The 29 were the ones they couldn’t pin on anything else, although they tried
Heftige cijfers wel
[..]
[ X ]
Ja ging over 2021 hequote:Op zondag 27 september 2026 00:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Staat gewoon tussen de bijwerkingen
[..]
https://www.apotheek.nl/m(...)ertekst#bijwerkingen
Je blijft dus in het verleden hangen begrijp ik.quote:
Don't shoot the messengerquote:Op zondag 27 september 2026 00:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je blijft dus in het verleden hangen begrijp ik.
Wel knap dat de spike dna bevat.quote:Op zondag 27 september 2026 00:31 schreef epicbeardman het volgende:
STUDY: Pfizer COVID-19 “Vaccine” Plasmid DNA Found Inside Lethal Turbo Cancer of the Heart
We document a previously healthy 35-year-old man who developed a hyper-aggressive heart cancer within 170 days of Pfizer injection... and vaccine spike DNA was found inside it.
Zou je maar overkomen zeg. Rip deze dude.
Klopt, veel antivaxxers zijn er jaren later nog steeds obsessief mee bezig.quote:Op zondag 27 september 2026 00:34 schreef epicbeardman het volgende:
[ X ]
Wowsers, echt wat er allemaal naar buiten komt
Dat ben jij niet.quote:
Jawel, jij leest over 2021 heen en komt met een rare apotheek site 🤣quote:
“De DNA-sjabloon die wordt gebruikt in het mRNA-productieproces moet worden verwijderd om de werkzaamheid van therapeutica en de veiligheid te garanderen, omdat rest-DNA in geneesmiddelenproducten activering van de aangeboren respons kan induceren en het potentieel oncogeen kan zijn in patiëntpopulaties.quote:Op zondag 27 september 2026 00:34 schreef epicbeardman het volgende:
[ X ]
Wowsers, echt wat er allemaal naar buiten komt
Een rare apotheeksite...quote:Op zondag 27 september 2026 00:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jawel, jij leest over 2021 heen en komt met een rare apotheek site 🤣
Is een van de vaccinatie bijwerkingen dat je obsessief clotshots moet verdedigen ofzo. 😹
Troll, het ging over het moment in 2021. Maar Engels is volgens mij niet jou sterkste vak. Hebben oudjes wel vaker last van.quote:Op zondag 27 september 2026 00:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een rare apotheeksite...
Anyway het is een bekende bijwerking die gewoon in de bijsluiter staat.
En het vaccin wordt nog steeds toegediend.
Dus paniek om niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |