Getver.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben bijna in staat om één van die ranzige ales van ze in te schenken
Bijna
Ik neem er op het eiland heel soms ééntje als eerst biertje in de ochtend na het zuipen, ligt dan net wat minder zwaar op de maag.quote:
Volgend EK op HET eiland.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem er op het eiland heel soms ééntje als eerst biertje in de ochtend na het zuipen, ligt dan net wat minder zwaar op de maag.
Zelfs dan voel ik me vies en schuldig
Dat was niet leuk.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we wel eerlijk zijn, de laatste keer dat @:GGMM er niet was liep het wel degelijk uit de hand.
Ik ben al voorrangspunten aan het sparen bij de KNJBquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgend EK op HET eiland.
Dat wordt heerlijk asociaal zuipen.
Elk potje 'bezoeken'.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben al voorrangspunten aan het sparen bij de KNJB
Gernot
Mijn mening over Engels bier is heel pittig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben bijna in staat om één van die ranzige ales van ze in te schenken
Bijna
Nooit begrepen van zulke beroepsalcoholistenquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn mening over Engels bier is heel pittig.
Amerikaans 'bier' dan?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn mening over Engels bier is heel pittig.
Zelfde bij Amerikanen, met dat light-beer van ze.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:17 schreef Caland het volgende:
Wel leuk om met Engelsen aan Belgische bieren te gaan
Blijken het opeens allemaal, ja, mietjes
Madueke kan er ook niks van.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Gelukkig geen Madueke maar wel iets verdedigender dan ik had verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |