Jij hebt in 2024 niet gekeken?quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet gekeken in 1978 en 2022 man, hoe kun je nou voor Argentinië zijn landverrader
Vice president van Argentiniëquote:Morgen spelen we tegen de indringers.
Dit is niet zomaar een wedstrijd.
Ik ga niet politiek correct doen of me koel houden; tegen de Engelsen is het altijd iets speciaals. Het gaat om de Malvinas, het gaat om Diego, het gaat om Leo’s laatste wedstrijd en het gaat erom de indringers een halt toe te roepen.
Houd vol, Argentinië! Want tot onze laatste ademtocht zullen we opeisen wat van ons is!
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2026 02:41 schreef Vlinder het volgende:
Doen we er een slowchat naast of lullen we gewoon weer alles door elkaar?
Nu je het zegtquote:Op woensdag 15 juli 2026 13:22 schreef Caland het volgende:
Die Argentijnen zijn echt net Turken, he?
Afleiden van daadwerkelijke binnenlandse problemen 2.0, dat kan je wel aan de Argentijnen overlaten.quote:
2x WK > EK, amateurquote:Op woensdag 15 juli 2026 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt in 2024 niet gekeken?
Die weet al dat Messi de troostfinale aan zich voorbij laat gaan.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:42 schreef franklop het volgende:
Zolang de winnaar de finale maar verliest
uitleg graagquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:31 schreef Zwoerd het volgende:
Ik erger me dood aan die nerdjes die je overal internet vindt die geen minuut van het WK hebben gezien, maar allemaal anti Argentinië zijn omdat de memes ze vertellen dat ze zo moeten denken.
Argentinië is natuurlijk ook wel kut, maar Engeland is nog net wat erger, laat die maar verliezen, het liefst met penalties.
Even de temperatuur nog wat verhogen.quote:
Die Engelsen die het allemaal hebben uit gevonden en met hun coming homequote:
Dit jaar mogen ze winnen van mij, gezien de alternatieven.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:44 schreef mitt het volgende:
[..]
Die Engelsen die het allemaal hebben uit gevonden en met hun coming home. Dat grote falen van Engeland heeft altijd wat moois, dat moet in stand blijven.
Ja we worden niet bepaald verwend met de gunfactoren dit WK.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dit jaar mogen ze winnen van mij, gezien de alternatieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |