Wie heb je dan gemist.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:20 schreef TAmaru het volgende:
ik zag de klassementsmannen ook nog niet allemaal
toch een paar moeite in het begin met het tempo?
oh ik zag eerst Jonas niet, maar nu zag ik hem net nadat het stil viel in het pelotonquote:
Gewoon deze site controleren en dan zie je dat de klassementsmannen allemaal goed vooraan zitten.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
oh ik zag eerst Jonas niet, maar nu zag ik hem net nadat het stil viel in het peloton
Remco heb ik ook niet gezien
Ik begin bijna te verlangen naar Gummibeer.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Sporza mannetje Jonas Maes meldt dat er al serieuze namen moeten lossen.
Noemt vervolgens Tom Van Asbroeck.
Rijden in de groep Merlier, bedorven kip gegeten.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
oh ik zag eerst Jonas niet, maar nu zag ik hem net nadat het stil viel in het peloton
Remco heb ik ook niet gezien
Zolang er niemand weg is heeft dat nul zin.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:25 schreef H.Vviv het volgende:
UAE is wel aan het controleren, zeer matig.
Niet met Tom he.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Sporza mannetje Jonas Maes meldt dat er al serieuze namen moeten lossen.
Noemt vervolgens Tom Van Asbroeck.
Juist wel. Willen duidelijk geen te grote kopgroep laten wegrijden.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang er niemand weg is heeft dat nul zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |