Wie heb je dan gemist.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:20 schreef TAmaru het volgende:
ik zag de klassementsmannen ook nog niet allemaal
toch een paar moeite in het begin met het tempo?
oh ik zag eerst Jonas niet, maar nu zag ik hem net nadat het stil viel in het pelotonquote:
Gewoon deze site controleren en dan zie je dat de klassementsmannen allemaal goed vooraan zitten.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
oh ik zag eerst Jonas niet, maar nu zag ik hem net nadat het stil viel in het peloton
Remco heb ik ook niet gezien
Ik begin bijna te verlangen naar Gummibeer.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Sporza mannetje Jonas Maes meldt dat er al serieuze namen moeten lossen.
Noemt vervolgens Tom Van Asbroeck.
Rijden in de groep Merlier, bedorven kip gegeten.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
oh ik zag eerst Jonas niet, maar nu zag ik hem net nadat het stil viel in het peloton
Remco heb ik ook niet gezien
Zolang er niemand weg is heeft dat nul zin.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:25 schreef H.Vviv het volgende:
UAE is wel aan het controleren, zeer matig.
Niet met Tom he.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Juist wel. Willen duidelijk geen te grote kopgroep laten wegrijden.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang er niemand weg is heeft dat nul zin.
Of ze willen zelf met iemand mee zitten?quote:Op zondag 12 juli 2026 14:26 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Juist wel. Willen duidelijk geen te grote kopgroep laten wegrijden.
Die willen geel houden en hebben logischerwijs geen zin om de hele dag overdreven hard achter een type als Pidcock of Vacek aan te moeten rijden.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang er niemand weg is heeft dat nul zin.
Top-3 gereden in een Vuelta-etappe!quote:Op zondag 12 juli 2026 14:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Oh zo, dat ze juist er te kort op willen zittenquote:Op zondag 12 juli 2026 14:26 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Juist wel. Willen duidelijk geen te grote kopgroep laten wegrijden.
quote:Op zondag 12 juli 2026 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Juul is op zoek naar de chute.
Wat moest dit voorkomen?quote:Op zondag 12 juli 2026 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De gendarmerie met een toneelstukje.
quote:
Renaat en Jose dachten aan een vlam.quote:
De enige manier waarop Fliepje nu Wout en Mathieu nog zou kunnen volgen is inderdaad achter de motorquote:
En dan?quote:Op zondag 12 juli 2026 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als UAE wil kunnen ze de weg blokkeren op dat klimmetje zo.
Als dit groepje de zegen krijgt gaan Lidl, Jayco en Alpecin gaan controleren voor een sprint.quote:
Denk dat UAE toch liever iemand .er heeft?quote:Op zondag 12 juli 2026 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zitten we met een flopgroep.
Dat lijkt me ook jaquote:Op zondag 12 juli 2026 14:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als dit groepje de zegen krijgt gaan Lidl, Jayco en Alpecin gaan controleren voor een sprint.
Maar op de komende klim gaat er nog genoeg gesprongen worden.
Rasmes staat gruwelijk op puntquote:Op zondag 12 juli 2026 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fenomeen Debruyne is op de afspraak.
In de wereld van Pidcock draait alles om Pidcock, daarom is hij ook naar Q36.5 gegaan natuurlijk.quote:
Zoals het nu gaat zal er een goede selectie klimmers wegrijden.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lidl is sowieso heel passief.
Gaan die voor een groepssprint scenario?
Iedereen wil weg, zodat er niemand weg komt. Wat Pidcock doet is wel wat vreemd.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Strijd op leven en dood op een Cat 3 colletje.
Ik snap het niet, maar ja #geenwielerkennishier
Matje niet meer?quote:Op zondag 12 juli 2026 14:57 schreef H.Vviv het volgende:
Pedersen nog wel in het eerste gedeelte van het peloton.
Vraag is of de renners die energie nog wel hebben na dat geweld in de tussensprintquote:Op zondag 12 juli 2026 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lidl is sowieso heel passief.
Gaan die voor een groepssprint scenario?
Op Skujins na zitten ze nog wel allemaal in het eerste deel van het peloton. In ieder geval opvallend dat ze dan zo onzichtbaar zijn bij de aanvallen.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag is of de renners die energie nog wel hebben na dat geweld in de tussensprint
Gregoire ook wat teleurstellend.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:58 schreef wimderon het volgende:
Jonas aan de staart van het peloton is echt compleet nutteloos. Hannes Tohon kan ook gewoon de tracker aflezen.
[ afbeelding ]
Heeft het zwaar na het eerste weekend.quote:
Alles voor Jensquote:Op zondag 12 juli 2026 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dronepiloot wordt keihard afgekapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |