Oh maar Boogerd is aan het oreren over warmte en energie.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:07 schreef superniger het volgende:
Ben net wakker. Heb ik iets interessants gemist?
Is toch logisch dat hij gewoon meeschuift met mannen die UAE niet wil laten rijden omdat ze te dicht staan.quote:
Ideale aankomst voor Pogacar!quote:Op zondag 12 juli 2026 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wellens rijdt alles dicht, waarom in godsnaam.
UAE keihard op kop aan het rijden.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:15 schreef The_Undertone het volgende:
Zou wel eens de goede vlucht kunnen zijn.
Won de vorige keer in deze omgeving!quote:
Lijkt mij niet eerlijk gezegd.quote:
Geen enkele groep is fijn voor hem, eerlijk gezegd. Hij zit nu vooral met het gemis van Debruyne, zou ik zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:17 schreef Faraday01 het volgende:
Dit lijkt me toch geen fijne groep voor Van der Poel
Dit doet hij in werkelijk iedere koers.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:17 schreef Marcoss het volgende:
Zou wel typisch Johannessen zijn, matige 1e bergrit, daarna terugkomen in het klassement door een vlucht en daarna standaard met de besten mee omhoog gaan
Red Bull en Lidl? En Jayco voor de rit.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
UAE en Visma interesseert dat niet, wie gaat dan rijden?
Hij staat al wel op ruim 9.5 minuut, en ik denk niet dat Pogacar hem een gevaar vindt.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tobias zou ik niet te ver laten rijden, je weet zijn reputatie.
Oh ach, dat is niet zo best.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zou Matthews voor zichzelf moeten rijden, want dat is de enige die er nog zit
Die willen de ritquote:Op zondag 12 juli 2026 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
De rest mag op hem beginnen inpraten, want UAE lijkt dit (nog) niet te willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |