@PowerLoungen tyfus of aids?quote:Op zondag 12 juli 2026 05:45 schreef superniger het volgende:
Engeland - Argentinië.
Dat is kiezen tussen tyfus en aids.
Er is een licht DAT NOOIT UIT ZAL GAAN!! Lalalalalaquote:Op zondag 12 juli 2026 05:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Nou doe dat licht maar uit. Tot de volgende!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BillDauterive
[ Bericht 28% gewijzigd door Gretzl op 12-07-2026 06:06:19 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik ook. Dat mogen ze voortaan wel altijd doen.quote:Op zondag 12 juli 2026 06:15 schreef TAmaru het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil en er ook zeker over discussiëren of de VAR moet ingrijpen bij zo'n situatie, maar die fopduik van Embolo was gewoon mokerdom. Hoe kun je zoiets doen, als je notabene al een gele kaart hebt? Dan heb je gewoon echt een paar hersencellen te weinig hoor. Persoonlijk vind ik het wel goed dat de VAR ingrijpt eigenlijk.
Ik denk dat ze eigenlijk willen voorkomen dat de VAR al te vaak en gretig ingrijpt, want zoals je ziet, leidt dat altijd weer tot discussies en verhalen over corruptie. En mensen vinden het over het algemeen onprettig als een VAR dingen ongedaan maakt waar ze net voor gejuicht hebben ofzo. Maar wat ik de VAR tot nu toe heb zien doen bij Argentinië, leek me wel elke keer correct. Natuurlijk had Messi wel een rode kaart moeten hebben in de eerste wedstrijd ...quote:Op zondag 12 juli 2026 06:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook. Dat mogen ze voortaan wel altijd doen.
En nog wel meerquote:Op zondag 12 juli 2026 07:46 schreef PzKpfw het volgende:
Ik lees het alweer, Argentinië wederom geholpen met een discutabele VAR-ingreep
Fifa maffiaquote:
Zelfs die Kaap-Verdiaan die helemaal zijn vriendin ging kussen op de tribune kreeg volgens mij ook geen geelquote:
Niet echt discutabel, een hele duidelijke schwalbe.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:46 schreef PzKpfw het volgende:
Ik lees het alweer, Argentinië wederom geholpen met een discutabele VAR-ingreep
@PowerLoungenquote:
Echt? Ik dacht dat hij wel geel kreegquote:Op zondag 12 juli 2026 07:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zelfs die Kaap-Verdiaan die helemaal zijn vriendin ging kussen op de tribune kreeg volgens mij ook geen geel
@PowerLoungenquote:
Jepquote:Op zondag 12 juli 2026 08:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat hij wel geel kreeg
quote:
Die Argentijnen doen niet anders dan fopduiken en jankenquote:Op zondag 12 juli 2026 06:15 schreef TAmaru het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil en er ook zeker over discussiëren of de VAR moet ingrijpen bij zo'n situatie, maar die fopduik van Embolo was gewoon mokerdom. Hoe kun je zoiets doen, als je notabene al een gele kaart hebt? Dan heb je gewoon echt een paar hersencellen te weinig hoor. Persoonlijk vind ik het wel goed dat de VAR ingrijpt eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |