quote:Duitse politie doet onderzoek naar vermoedelijke spoorsabotage
De Duitse politie doet onderzoek naar een nieuw geval van vermoedelijke sabotage op het spoor. Een extreemlinkse groepering heeft de verantwoordelijkheid opgeëist.
Vrijdagochtend werd een brand ontdekt in een kabelgoot vlakbij een station in Leverkusen. De schade die was ontstaan, leidde tot verstoringen van het treinverkeer op een drukke spoorlijn in Noordrijn-Westfalen. Ook zaterdag ondervonden treinreizigers er nog hinder van.
De politie meldt in een verklaring uit te gaan van sabotage. De groep Angry Birds Commando zegt verantwoordelijk te zijn. In een brief die werd gedeeld op het onlineplatform Indymedia omschrijft de groep zichzelf als een „anti-technologiebeweging” die „massa-uitsterving” wil voorkomen.
De links-extremistische groep eiste vorig jaar de verantwoordelijkheid op voor een sabotageaanslag op de spoorlijn tussen Düsseldorf en Duisburg. In januari zei de groep achter een mislukte sabotagepoging op een station vlak bij Düsseldorf te zitten.
https://www.haarlemsdagbl(...)otage/158603872.html
Je bent iets op het 'spoor'quote:Op zondag 12 juli 2026 00:10 schreef maily het volgende:
Brand in een kabelgoot?
Dat was laatst ook in Rotterdam de oorzaak van een dagenlange storing ....
https://www.google.com/se(...)e=chrome.ob&ie=UTF-8
Een voordeel van steenkool is de eenvoudige opslag. Stoomtreinen zijn inderdaad beter en de milieuactivisten hebben blijkbaar een voorkeur voor een terugkeer naar veel meer steenkool gebruik.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:06 schreef MisterFox het volgende:
En terecht!
Er is maar 1 soort trein en dat is een stoomtrein.
Bekijk deze YouTube-video
Het zal ook eens nietquote:Een extreemlinkse groepering heeft de verantwoordelijkheid opgeëist.
De fout die je maakt is verwachten dat linkse wappies daadwerkelijk de capaciteit bezitten na te denken over wat ze doen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ook weer van die rare prioriteiten. Je doelwit is... de trein, een vervoersmiddel dat efficient en milieuvriendelijk kan functioneren?
Wat doen jullie daar dan? Stelletje inconsequente mafketels.quote:In een brief die werd gedeeld op het onlineplatform Indymedia omschrijft de groep zichzelf als een „anti-technologiebeweging” die „massa-uitsterving” wil voorkomen.
quote:Op zondag 12 juli 2026 11:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ook weer van die rare prioriteiten. Je doelwit is... de trein, een vervoersmiddel dat efficient en milieuvriendelijk kan functioneren?
Tja, Extinction Rebellion heeft onlangs ook urenlang het treinverkeer geblokkeerd op Utrecht Centraal. En demonstranten hebben ook hun vliegverbod bij de rechter aangevochten omdat die te ingrijpend zou zijn voor hun leven.quote:
Dat was mooie televisie inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En demonstranten hebben ook hun vliegverbod bij de rechter aangevochten omdat die te ingrijpend zou zijn voor hun leven.
Nogal tegenstijdig, zonder technologie zullen miljarden mensen sterven.quote:In een brief die werd gedeeld op het onlineplatform Indymedia omschrijft de groep zichzelf als een „anti-technologiebeweging” die „massa-uitsterving” wil voorkomen
Dat is niet het links waar ik me mee identificeer.quote:
Leuke naam.quote:
Die fout maak ik ook nog wel eensquote:Op zondag 12 juli 2026 11:29 schreef PurifieR het volgende:
[..]
De fout die je maakt is verwachten dat linkse wappies daadwerkelijk de capaciteit bezitten na te denken over wat ze doen.
Jij bent er 1 van?quote:Op zondag 12 juli 2026 12:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuke naam.
Ik weet zeker dat dat vooral bestaat uit mollige gamer girls met roze haren en een bril met jampot glazen.
Ik ga voor de Class 66 Freightliner.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:06 schreef MisterFox het volgende:
En terecht!
Er is maar 1 soort trein en dat is een stoomtrein.
Dat is geen echte trein, want ik zie geen kolen en stoom.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga voor de Class 66 Freightliner.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |