Duitse tv doku ned vs.duitsland 1974😀quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik trek je verhaal niet in twijfel, ik meld alleen de mogelijkheid aan Mario
Dat hoeven we niet meer te zien met Muller en Holzenbein schwalberquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
Duitse tv doku ned vs.duitsland 1974😀
Het zal idd de DD geweest zijn waar Douwe Dabbert in stond. Spannend welquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Douwe Dabbert had je ook in de DD, juist omdat het verhaal pas de week erna vervolgt zou worden las ik het niet. Vaak genoeg meegemaakt dat er een blad mist of dat een week mist.
Of dat vorige leesmaplezers iets stuk hadden gemaakt, dus vervolgverhalen werden snel te zuur.
Ik heb nu Douwe Dabbert in mijn stripboekenverzameling
Ah hadden Choco gemist .... mag aannemen dat die split wel op is inmiddels ...quote:
Kan, het is ook een vertikale opening in een rokquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah hadden Choco gemist .... mag aannemen dat die split wel op is inmiddels ...
das toch orange randje over room of vanile ijs
ja ja de split heeft vele betekenissen ..... maar ik hou het op een ijsje @ChocoFanquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Kan, het is ook een vertikale opening in een rok
en een stad in Kroatië
Mogen de andere splits niet meedoen?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Kan, het is ook een vertikale opening in een rok
en een stad in Kroatië
tuurlijk wel; welke stel jij voor?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mogen de andere splits niet meedoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke grootte is dat? Want daar zit ook nog veel verschil inquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
Ik werk vooral met deze split:
[ afbeelding ]
@ChocoFan welke split was het?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/split
Klopt. In dit plaatje 2-5 mm.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
Welke grootte is dat? Want daar zit ook nog veel verschil in
De turn bewegingquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
Rokken draag ik niet, ben helemaal niet lenig en werken met scherpe stenen is niet handig voor mij en de stad kan ik niet aan likken.
kan natuurlijk welquote:
helpen we je bijquote:ben helemaal niet lenig
zwak excuusquote:werken met scherpe stenen is niet handig voor mij
Als jij nou iets WEL kanquote:stad kan ik niet aan likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |