Heel af en toe nog lezenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat LL en Doorzons en SjefvOekels
Maar ja en nu ? Wat doe je er mee?
Misschien wil Mario wel met jou afspreken met Yvonne nietquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Alsik ooit weer in die buurt ben ga ik ook zeker een ommetje Bleiburg doen
Ik zag vandaag mooie live beelden vnauit Karinthie op de Weissensee vanaf de bergen toppen ...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wil Mario wel met jou afspreken met Yvonne niet
Het is er echt onwijs mooi.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Alsik ooit weer in die buurt ben ga ik ook zeker een ommetje Bleiburg doen
Dat zal wel heel mooie geweest zijn Zag je dat live of op tv.youtube?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag vandaag mooie live beelden vnauit Karinthie op de Weissensee vanaf de bergen toppen ...
twitch/YTquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal wel heel mooie geweest zijn Zag je dat live of op tv.youtube?
Gaat de pizzeria al om 22 uur dicht ?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:19 schreef mario390 het volgende:
Dat moet zaterdag gewezen zijn en ik was bij Voetbal
quote:
Weissensee is maar zeker 2 uren van me of nog meerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag vandaag mooie live beelden vnauit Karinthie op de Weissensee vanaf de bergen toppen ...
Ja weet ik ,... regent het ook bij jouw?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Weissensee is maar zeker 2 uren van me of nog meer
Das wel eentje voor de Zeikhoekquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom bestaan buurtcampings en waarom staat er bij mij om de hoek heen en moeten ze perse teringherrie draaien?
Ja vandaag 5 keer geregnet und bum bumquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ,... regent het ook bij jouw?
Had je maar niet in Kroatië moeten gaan zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom bestaan buurtcampings en waarom staat er bij mij om de hoek heen en moeten ze perse teringherrie draaien?
3 dagen was ik in aprilquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je maar niet in Kroatië moeten gaan zitten
Wie treden er op ... ?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja vandaag 5 keer geregnet und bum bum
Nu Starnacht van Wörthersee orf2 mdr
Douwe Dabbert had je ook in de DD, juist omdat het verhaal pas de week erna vervolgt zou worden las ik het niet. Vaak genoeg meegemaakt dat er een blad mist of dat een week mist.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ruzie met mijn broer![]()
Mijn zusje las de Tina.
Eppo is idd met wordt vervolgd verhalen. Ik was gek op Douwe Dabbert
Ik doe miepmiep naquote:
Had het niet tegen jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |