Dit jaar wilden ze nog meer die kant opgaan. Meen ik aan het begin van het jaar ergens gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:09 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat proberen ze al enkele jaren. Het ene jaar meer succes dan het anderen.
Ik ben al vrij jong gestopt met het 'haten' van Duitsers, ook al ben ik wel zo opgevoed.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, Methusalem: Te lang geleden. We malen er niet meer om.
These days houden we van Duitsers, net als van Spanjolen ondanks de tachtigjarige oorlog. Nog steeds niet van Fransen maar dat heeft niet met Napoleon te maken. Dat is gewoon uitschot.
"ik heb niet goed geluisterd maar ik flikker vast een gerucht de wereld in want ik wil aandacht"quote:
En da's in de schaduw. Lekker man.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:16 schreef Slobeend het volgende:
De voorspelling is 41 graden morgen daar zie ik, jawadde.
Schijnbaar wel Co de Rood morgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ik heb niet goed geluisterd maar ik flikker vast een gerucht de wereld in want ik wil aandacht"
Bedankt voor je mening Mihai Simion.
Neem aan dat hij enkel twijfelt over de 30 km en dat het bericht over het inkorten wel gewoon klopt?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ik heb niet goed geluisterd maar ik flikker vast een gerucht de wereld in want ik wil aandacht"
Maar wel gewoon op het heetste moment van de dag blijven rijden want dat willen de sponsors. Oh wat zijn we toch begaan met het lot van de renners.quote:
Heerlijk man. Er komt weer wat info langs, EN HET IS GEWOON ECHT WAARquote:
Mes zal wel meegaan in de vlucht.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we na 15km sprinten?
Ik zou ophouden met je "Man met een mening" act.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met zo'n korte afstand tot de sprint heeft de concurrentie veel meer kans om dat te voorkomen (of zelf ook mee te gaan)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mes zal wel meegaan in de vlucht.
Denk dat Mes ook na de tussensprint nog kan ontsnappen. Voor de groene trui niet ideaal, maar de etappe kan ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met zo'n korte afstand tot de sprint heeft de concurrentie veel meer kans om dat te voorkomen (of zelf ook mee te gaan)
Ja, had het puur over de tussensprint, voor de etappe zelf wordt het andersquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat Mes ook na de tussensprint nog kan ontsnappen. Voor de groene trui niet ideaal, maar de etappe kan ook.
En een vlakke aanloop naar de tussensprint nu. Al ligt de tussensprint zelf op een heuvel, dus Pedersen blijft in het voordeel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel nadelig voor Mads, tussensprint is nu heel vroeg
Ik zou ophouden met dat arrogante "ik bepaal wel even wie er wel en niet ergens een mening over mag hebben" toontje. Maar ja, dat doe je ook nietquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou ophouden met je "Man met een mening" act.
Pedersen zal wel bijna moeten, want dan is het tot etappe 17 lastig om zijn voorsprong uit te breiden en te behouden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat Mes ook na de tussensprint nog kan ontsnappen. Voor de groene trui niet ideaal, maar de etappe kan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |