Hield z'n benen stil.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje Slock nog 1:20 verloren in de laatste kilometer. Hoe dan.
Zeker, omdat ze daar het gevoel hadden dat de wereldtitel echt kon met Kroatië in de finalequote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Gouden Generatie die van Frankrijk verloor?
Normaal gesproken wel ja, maar er komen nog 3 ritten voor Merlier.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meds gaat dat in de overgangsritten wel regelen.
Ze hebben van Philipsen geprobeerd een renner voor de klassiekers te maken. Dat is niet helemaal gelukt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:25 schreef Marcoss het volgende:
Philipsen lijkt ook wat meer de focus op beter te klimmen te hebben gelegd, vraag is alleen of er nog ritten komen deze Tour waar hij daar iets aan heeft
(Parijs zal wel voor Thieu zijn als hij dat nu wel haalt.. )
Wie is zijn begeleider?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben van Philipsen geprobeerd een renner voor de klassiekers te maken. Dat is niet helemaal gelukt.
Na de klassiekers is de focus weer op de sprint gelegd. Ook dat is niet helemaal gelukt.
2018 eraf tegen Frankrijk en niet echt onverdiend of zo toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2018 is vooral het trauma daar
(en een beetje België-Wales in 2016 en België-Brazilië in 2002)
Ja, als je voorbij Frankrijk komt wel, maar echt veel kans had Belgie die wedstrijd niet (voor zo ver ik me voor de geest kan halen).quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, omdat ze daar het gevoel hadden dat de wereldtitel echt kon met Kroatië in de finale
2002 vooral door de scheidsrechterlijke dwaling
Niet iedereen is zo oud als jij en Jose de Cauwer he!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:54 schreef Toby56 het volgende:
De EK-finale van 1980 zou beter zijn als nationaal trauma voor onze zuiderburen.
Verliezen van Duitsland in een finale is voor alle Lage Landen een nationaal trauma, zeker nog in die tijd. En dan ook nog eens door "das Ungeheuer" Horst Hrubesch.
Nationale trauma's zijn niet aan generaties gebonden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo oud als jij een Jose de Cauwer he!
Matig opgebouwde racequote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje Slock nog 1:20 verloren in de laatste kilometer. Hoe dan.
Morgen komt ie op 23 minuten in de bus binnen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:49 schreef Toby56 het volgende:
Ik ga een slokje drinken op Slock.
Ik hoop dat-ie morgen wint.
Hey, Methusalem: Te lang geleden. We malen er niet meer om.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:54 schreef Toby56 het volgende:
De EK-finale van 1980 zou beter zijn als nationaal trauma voor onze zuiderburen.
Verliezen van Duitsland in een finale is voor alle Lage Landen een nationaal trauma, zeker nog in die tijd. En dan ook nog eens door "das Ungeheuer" Horst Hrubesch.
Dat proberen ze al enkele jaren. Het ene jaar meer succes dan het anderen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben van Philipsen geprobeerd een renner voor de klassiekers te maken. Dat is niet helemaal gelukt.
Na de klassiekers is de focus weer op de sprint gelegd. Ook dat is niet helemaal gelukt.
Dit jaar wilden ze nog meer die kant opgaan. Meen ik aan het begin van het jaar ergens gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:09 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat proberen ze al enkele jaren. Het ene jaar meer succes dan het anderen.
Ik ben al vrij jong gestopt met het 'haten' van Duitsers, ook al ben ik wel zo opgevoed.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, Methusalem: Te lang geleden. We malen er niet meer om.
These days houden we van Duitsers, net als van Spanjolen ondanks de tachtigjarige oorlog. Nog steeds niet van Fransen maar dat heeft niet met Napoleon te maken. Dat is gewoon uitschot.
"ik heb niet goed geluisterd maar ik flikker vast een gerucht de wereld in want ik wil aandacht"quote:
En da's in de schaduw. Lekker man.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:16 schreef Slobeend het volgende:
De voorspelling is 41 graden morgen daar zie ik, jawadde.
Schijnbaar wel Co de Rood morgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ik heb niet goed geluisterd maar ik flikker vast een gerucht de wereld in want ik wil aandacht"
Bedankt voor je mening Mihai Simion.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |