Senk joe Thierry senk joequote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat Mads in de tussenritten wel veel meer scoren, ook onderweg
Maar uitslag van vandaag zorgt wel voor meer spanning ja
Vlaamse feestdag vandaagquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heet de Belgische wielerploeg dan de Belgian Lions?
Nooit halfkwart zo diep als Slocky.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Merlier duidelijk behoorlijk diep gegaan
Klopt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit halfkwart zo diep als Slocky.
Ja jammerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meds gaat dat in de overgangsritten wel regelen.
Had ruzie met Kooij.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:38 schreef kibo het volgende:
Astana zit de hele ploeg op te roken om die Belg terug te halen en dan wordt Kanter 9e
Parijs is wel wat makkelijker dit jaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:25 schreef Marcoss het volgende:
Philipsen lijkt ook wat meer de focus op beter te klimmen te hebben gelegd, vraag is alleen of er nog ritten komen deze Tour waar hij daar iets aan heeft
(Parijs zal wel voor Thieu zijn als hij dat nu wel haalt.. )
Op zich zat Kooij prima, maar die kwam qua snelheid wel duidelijk tekortquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Had ruzie met Kooij.
Kooij won, maar het kostte Olav ook te veel voor de winst.
Nou ja.
Merlier was gewoon super.
Oh ik heb gelijk na de finish weggeklikt. Zal wel weer uitvoerig herhaald worden vanavond.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dit zijn wel gave beelden.
Volledige implosie bij Merlier.
(Na de volledige explosie.)
Die onterecht afgekeurde goal van Jan Verheyen, Amsterdam 1973.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb gelijk na de finish weggeklikt. Zal wel weer uitvoerig herhaald worden vanavond.
Mits ze het NATIONALE TRAUMA van de uitschakeling op het WK te boven zijn natuurlijk.
Dat is toch niet zo raar als je zo volledig laat lopen? Of hij dan op 20 seconden of 3 minuten binnenkomt, maakt ook niet zo veel uitquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje Slock nog 1:20 verloren in de laatste kilometer. Hoe dan.
Toen was ik één maatje. Ik weet dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die onterecht afgekeurde goal van Jan Verheyen, Amsterdam 1973.
Dat zou pas echt het nationale trauma van België moeten zijn.
Want België zou die Duitsers in de finale 1974 gewoon hebben afgedroogd.
Ik zag hem in 1 van die bochten uitbollen aan de rechterkant, met nog ongeveer een km te gaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje Slock nog 1:20 verloren in de laatste kilometer. Hoe dan.
Nou ja ik stel me zo voor dat ie dan in de buik van het peloton gewoon op de rijwind nog wel in z.t. de streep haalt. #geenwielerkennishierquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar als je zo volledig laat lopen? Of hij dan op 20 seconden of 3 minuten binnenkomt, maakt ook niet zo veel uit
2018 is vooral het trauma daarquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die onterecht afgekeurde goal van Jan Verheyen, Amsterdam 1973.
Dat zou pas echt het nationale trauma van België moeten zijn.
Want België zou die Duitsers in de finale 1974 gewoon hebben afgedroogd.
Het stokske van Oldenbarnevelt is ons nationale trauma.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was ik één maatje. Ik weet dat allemaal niet.
Waarom zou hij zich de laatste kilometer nog inspannen?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik stel me zo voor dat ie dan in de buik van het peloton gewoon op de rijwind nog wel in z.t. de streep haalt. #geenwielerkennishier
Die zat in principe best goed geplaatst, maar Philipsen ging niet aan. En dan is er geen houden meer aan als Merlier eroverheen komt met een hele zwik andere slecht gepositioneerde renners.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:38 schreef kibo het volgende:
Astana zit de hele ploeg op te roken om die Belg terug te halen en dan wordt Kanter 9e
Die Gouden Generatie die van Frankrijk verloor?quote:
Ja, niet. Nou ja en blijkbaar zak je er dan nog anderhalve minuut doorheen. Lijkt me veel maar goed. Wat weet ik er ook vanquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich de laatste kilometer nog inspannen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |