Dat heet een trombonequote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook geen idee waar die schuiftrompet vandaan komt
CD?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef mschol het volgende:
nieuwe stones cd gaat door het dak kennelijk.. maandag boel te verzenden
en toch wordt dat nog best massaal gekochtquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CD?![]()
Dat is al bijna net zo oud als de Stones zelf.
ik de achterneef, Koft A.quote:
moet je eigenlijk het aantal keer dat je de OP had er af halen en daarna het door 300 delenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:55 schreef essnhills het volgende:
Hehehe
Ik heb hier in mijn eentje 287,6 topics volgepost
Postaantal / 301
Jij hebt meer posts dan ik, terwijl ik hier langer kom...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:55 schreef essnhills het volgende:
Hehehe
Ik heb hier in mijn eentje 287,6 topics volgepost
Postaantal / 301
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij hebt meer posts dan ik, terwijl ik hier langer kom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien minder met jezelf spelen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
wattes?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:02 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie met zulke post aantallen eigenlijk wel een persoonlijk leven?
O_oquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:02 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:02 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien minder met jezelf spelen?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dit is mijn leven, duhquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:02 schreef Barbusse het volgende:
Klinkt als veel gedoetjesquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je eigenlijk het aantal keer dat je de OP had er af halen en daarna het door 300 delen
ik heb al jaren geen CD-speler meer in huis. Wel iets van 150 CD's. "Voor als de BUMA POLITIE op de stoep staat" wat een onzin ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
en toch wordt dat nog best massaal gekocht
vaak ook mensen die achter de "you will own nothing and be happy" mentaliteit van streaming diensten zijn gekomen
quote:
quote:
De reactiesnelheid zegt VEULquote:
Nee moet dat?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik tik gewoon alles op mijn mobielquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan iig niet met 1 hand typen, Tenminste dat vind ik lastig, omdat ik op school geleerd heb om blind te typen.
sowiesoquote:
dus?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
De reactiesnelheid zegt VEUL![]()
Met kaas?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:04 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader is pannekoeken aan het bakken![]()
Now that's just sadquote:
mijn vader komt zo een zoute haring brengenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:04 schreef essnhills het volgende:
Onder anderequote:
nooit geleerd, kan het wel enigsinds maar niet met alle 10 de vingersquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan iig niet met 1 hand typen, Tenminste dat vind ik lastig, omdat ik op school geleerd heb om blind te typen.
Niet noodzakelijkerwijs. Het was slechts een vraag, c'est tout.quote:
samequote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit geleerd, kan het wel enigsinds maar niet met alle 10 de vingers
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:04 schreef essnhills het volgende:
Daarom post ik ook liever op de laptop. Vroeger in de SMS tijd kreeg ik vaak het verwijt dat ik lang deed over een reactie...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik tik gewoon alles op mijn mobiel
Lijkt mijn vraag beantwoord te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik ga straks iets kip frituren en dan wraps bouwen
Nee dat is idd niet hetzelfdequote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom post ik ook liever op de laptop. Vroeger in de SMS tijd kreeg ik vaak het verwijt dat ik lang deed over een reactie...
Nou ja ik heb gewoon moeite met dat toetsenbord
-Maar je kan toch blind typen?
Dat is niet hetzelfde,
-Ja wel
,quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit geleerd, kan het wel enigsinds maar niet met alle 10 de vingers
Vond ik dus ook, maar kreeg dat niet aan haar uitgelegdquote:
Omdat er zoveel meer is dan slechts op een anoniem forum te postenquote:
is dat er dan? sorry niet bekend meequote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat er zoveel meer is dan slechts op een anoniem forum te postenMaar oedereen moet doen wat men wilt doen natuurlijk
Oi. Dan zou je #1 moeten staan in dat lijstje dat gepost werd.quote:
Echt 100% anoniem zijn we niet meer in deze groep.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat er zoveel meer is dan slechts op een anoniem forum te postenMaar iedereen moet doen wat men wilt doen natuurlijk
Maar dude, serieus, ben je nieuw hier?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat er zoveel meer is dan slechts op een anoniem forum te postenMaar iedereen moet doen wat men wilt doen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |